Na medzinárodnom poli pôsobí táto finančná spoločnosť s koreňmi v Litve od roku 2012, v minulom roku začala expandovať do ďalších krajín prostredníctvom franšízingu.
Utorok
03.10.2017
Jednoduché spracovanie elektronických platieb umožňuje Paysera, nováčik v Katalógu franšíz. Firma z Litvy hľadá franšízantov v EU.
 

Moderný inovatívny biznis, ktorý prepojuje svety technológií a financií, vytvára cenovo prijateľné a spoľahlivé riešenia pre internetové platby v rámci firiem a spoločností. Služba Paysery je prístupná kedykoľvek, a v rámci Európy ju využívajú zákazníci v 180 krajinách. Franšízantov hľadá v rámci celej Európskej únie, teda i na Slovensku. E-commerce je pritom po celom svete na vzostupe.

Medziročne rastie počet položiek v e-shopoch celkovo zhruba o pätinu, celé odvetvie ročne rastie v priemere takmer o 20 %. V susednom Česku na internete minú ľudia za rok 100 miliárd korún českých, najväčší záujem majú o oblečenie, potraviny a detské tovary. Na platforme Paysera fungujú úspešne nie iba e-shopy, ale tiež napr. reštauračné platobné systémy, platiť cez ne sa dá i za služby priamo na sieti (hry a zábava), dokáže spravovať tiež osobné financie, či obstarať vstupenku na koncert.

Takmer tri štvrtiny zákazníkov sú cudzinci

Založenie každého účtu je pritom zdarma, grátis je i 30 transakcií za mesiac či prevody peňazí medzi účtami Paysera. Všetko je možné samozrejme riadiť cez mobilný telefón, z ktorého sa môže stať i firemná pokladňa. I vďaka tejto ponuke Paysera vykázala za minulý rok nárast tržieb o 40 % na 5,2 miliónov eur. 70% nových zákazníkov v minulom roku spoločnosti "prišlo" zo zahraničia. Tento rok chce svoju ponuku rozšíriť o úverové a leasingové služby, a chystá sa presťahovať do honosného sídla vo Vilniuse. Čo ponúka potenciálnym franšízantom?

Podľa sľubov centrály bude novým partnerom umožnený prístup k on-line platobným platformám a celému obchodnému systému Paysera. Franšízor zaisťuje pri licenčnej spolupráci potrebnú systémovú integráciu a prispôsobenie služieb i infraštruktúry. Franšízant bude mať tiež možnosť spolupracovať s medzinárodnými bankami a ďalšími obchodnými partnermi. Dostane k dispozícii všetky nutné školenia i predajné a marketingové materiály. Počiatočná vstupná investícia sa pohybuje okolo hodnoty 200 tisíc eur.


Populárne na fóre