Pre franšízu do Prahy
Stretnúť svojich nových franšízantov, nazbierať kontakty v brandži, prezentovať svoj koncept, dozvedieť sa viac informácií o celom odvetví franšízingu. Účastníkom 2. ročníku veľtrhu franšízingu v Prahe 15. novembra 2017 v Slovanskom dome v Prahe prinesie akcia mnohé nové príležitosti. "Všetci, ktorí chcú prezentovať svoj koncept na najväčšej podnikateľskej akcii roka 2017, sa môžu prihlásiť. Pre prihlásených do konca mája, tzv. early birds, ponúkame zľavu 10%," hovorí Gabriela Petrová, manažér pro kľúčových zákazníkov PROFIT system (gpetrova@profitsystem.cz).
Organizátorom veľtrhu je medzinárodná poradenská spoločnosť PROFIT system franchise services. V minulom roku veľtrh v Prahe navštívilo 2000 ľudí. I tento rok sa na organizácii akcie podieľa spoločnosť European Leadership and Academic Institute (ELAI).
Súčasťou novembrového Veľtrhu bude i sprievodný program v podobe seminárov a workshopov. Počas nich sa odborníci a podnikatelia s návštevníkmi podelia o svoje skúsenosti, tipy a najnovšie informácie z ich brandže. Rád sa dočkajú aj tí, ktorí ešte nemajú svoj vytúžený koncept vybraný ale aj tí, čo stoja na začiatku samostatného podnikania pod zavedenou značkou. Zároveň môžu užitočné informácie získať aj firmy expandujúce so svojimi franšízovými značkami do zahraničia.
Do konca mája môžu vystavovatelia využiť zvýhodnených cien. Viac informácií sa dozviete na adrese Veletrhfranchisingu.cz.
Spoločnosť PROFIT system nadväzuje Veľtrhom FRANCHISINGU v Prahe na úspešnú akciu Franchise EXPO, ktorú už 13 rokov organizuje v poľskej Varšave. Je to jeden z najväčších franšízových veľtrhov v Európe a najväčší v regióne strednej a východnej Európy, kde sa každoročne predstavuje okolo 150 značiek, ktoré hľadajú franšízantov nie iba v Poľsku, ale aj v okolitých krajinách. V posledných rokoch si na veľtrh nájde cestu vždy okolo sedem tisíc návštevníkov.
5 dôvodov prečo sa oplatí vystavovať:
1. Stretnete sa s kandidátmi na franšízantov
2. Prezentujete svoj koncept širšej verejnosti
3. Inšpirujete sa novými trendmi v podnikaní
4. Oslovíte 2 tisíc záujemcov o biznis
5. Spoznáte ďalšie franšízové koncepty
Príďte sa pozrieť a inšpirovať sa na Veľtrh FRANCHISINGU v Slovanskom dome v Prahe!
Pre návštevníkov je vstup po registrácii zdarma.
Prečítaj články
Zaistite si obchodný úspech na Franchise Expo v Budapešti 4. apríla 2024. Objavte dynamické príležitosti a nadväzujte kontakty s inovátormi v odbore.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
V dňoch 16. až 18. marca 2024 sa koná Franchise Expo Paris 2024, najväčšia európska udalosť v oblasti franchisingu. Čo sa chystá?
Fruitissimo je na trhu dvadsať rokov a zavedený franšízový model sa presadzuje v nových krajinách. Aké sú najbližšie plány značky?
V Bruseli sa udeľovali ceny Európskej federácie franšíz. Zo značiek, ktoré mieria na náš trh, získali ocenenie Mail Boxes Etc.
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
Najväčšie európske hotelové siete stále častejšie využívajú na rozvoj franšízing. Zameriavajú sa na lokálnych partnerov, ich široký okruh kontaktov a znalosť prostredia.
Populárne na fóre
TOP 10 svetových franšíz
7-eleven je obchod so zmiešaným tovarom? 7-eleven je mezinárodní řetězec maloobchodů se smíšeným zbožím.
10 krokov k založeniu firmy
Vyborna stranka, sice si neviem predstavit ako studujem obchodny zakonnik.Peniaze som si zarobil v zahranici, a nemam skolu,ktora by ma naucila orientovat sa v takych...