Biznis pod milión
O hudobnom priemysle a jeho premenách a fungovaní v ňom sme sa rozprávali s českým hudobníkom a producentom Janem P. Muchowem. Dočítate sa okrem iného, či sa dá úspešný hudobný projekt odhaliť na prvý pohľad, či majú v dnešnej dobe šancu na úspech skôr veľké alebo malé vydavateľstvá.
V rubrike „O čom sa hovorí“ sa venujeme tomu, aká generácia youtuberov a bloggerov ovplyvňuje dnešné podnikanie. O tom, že začať podnikať s franšízou je možné i keď nemáte viac, ako EUR 37 000 vás presvedčí Supertéma, ktorá predstaví franšízové koncepty, pod ktorými môžete rozbehnúť biznis pomocou nižšej investície. Aby vás pri pôsobení pod zavedenou značkou nič neprekvapilo, je nutné mať dôkladne spracovanú zmluvu. Ako na to vám poradíme v rubrike Franšíza od A do Z.
Veľkým problémom každého podnikateľa sú insolventní zákazníci, ktorí neplatia za poskytnuté produkty či služby. Ako postupovať pri vymáhaní pohľadávok, alebo ako sa nedostať do pozície veriteľa poradia právnici v rubrike „Dobré rady“. V „Príbeh manažéra“ sa dozviete, ako sa Martin Svačinka dostal od štúdia hutníctva až k vytvoreniu siete Boutique Gurmán. V rubrike „Moja firma“ nájdete návod, ako si otvoriť predajňu so zdravou stravou.
Súčasťou magazínu je samozrejme tiež ucelená ponuka franšízových a partnerských konceptov, ktoré v tuzemsku hľadajú partnerov pre svoj rozvoj. Magazín je možné objednať online vo vydavateľstve na portáli Franchising.sk. Dostupné sú jednotlivé čísla ale aj predplatné ôsmich čísel za 290 Kč. Časopis je tiež možné zakúpiť v sieti maloobchodných predajní Relay, Inmedio, M-Trafik, Peal a sietí GECO tabak.
Prečítaj články
Dom farieb je franšízová sieť, ktorá za roky svojej existencie zažila už niekoľko stavebných boomov aj kríz. Ako sa u nás vyvíja trh s farbami, nátermi a lakmi ?
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Franšízová sieť Extéria Market sa stará o BOZP, požiarnu ochranu a ďalšie zákonné povinnosti klientov. Firmy, ktoré ich nemajú splnené, sú príležitosťou na rast na trhu.
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
Celosvetová franšíza The Alternative Board poskytuje manažérske a obchodné poradenstvo už vyše 30 rokov. Na Slovensku dopyt po ich službách rastie a preto hľadá nových franšízantov.
Najčítanejšie
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Matej Varga prevádzkoval v Bratislave štyri reštaurácie Subway. Zároveň má na starosti rozvoj značky na Slovensku aj v Chorvátsku. Ako sa podniká pod svetoznámou značkou?
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov. Ako vie zosúladiť pracovný a súkromný život?
Samostatné podnikanie v neznámych vodách sa mi oplatilo, tvrdí franšízant Marcel Šurka. Pod konceptom značky 1. Day dnes vedie prevádzku v Banskej Bystrici.
Populárne na fóre
TOP 10 svetových franšíz
7-eleven je obchod so zmiešaným tovarom? 7-eleven je mezinárodní řetězec maloobchodů se smíšeným zbožím.
10 krokov k založeniu firmy
Vyborna stranka, sice si neviem predstavit ako studujem obchodny zakonnik.Peniaze som si zarobil v zahranici, a nemam skolu,ktora by ma naucila orientovat sa v takych...