Veľtrh franšíz láka do Paríža
Snívate o vlastnom biznise, radi by ste sa stali samostatným podnikateľom, a neviete ako na to? Alebo sa chcete iba inšpirovať a spoznať najnovšie trendy vo franšízingu? Na nadchádzajúcom veľtrhu FRANCHISE EXPO PARIS na výstavisku Porte de Verseilles môžete nájsť odpovede na otázky ohľadom vlastného podnikania a franšízingu.
Veľtrh franšízových firiem v Paríži má viac ako tridsaťročnú tradíciu a združuje najprestížnejšie značky sveta z takmer 90 odborov, rovnako sa tiež venuje aktuálnym trendom a novým firmám, ktoré na trh franšízingu iba vstupujú. Tento rok sa vo francúzskej metropole koncom marca predstaví počas 4 dní viac ako 500 vystavovateľov z celého sveta. Patria medzi ne tiež národné a medzinárodné asociácie z celej Európy, aj odborníci v oblasti franšízingu. Svojou veľkosťou sa FRANCHISE EXPO PARIS zaradzuje medzi najväčšie franšízové akcie na svete.
Získajte vstup zdarma
Oficiálnym a mediálnym partnerom tejto akcie je tiež slovenský portál venovaný franšízingu Franchising.sk a magazín o podnikaní Vlastní firma FRANCHISING. Poradenská spoločnosť PROFIT system, ktorá je vydavateľom oboch médií, sa veľtrhu zúčastní tiež ako vystavovateľ a medzinárodný poradca. Vďaka tomu môžu čitatelia portálu a partneri získať voľný vstup na túto akciu. Bližšie informácie získate v redakcii portálu Franchising.sk.
FRANCHISE EXPO PARIS očakáva rovnako ako v minulom roku takmer 50 tisíc návštevníkov, z toho 35 tisíc ich prišlo zo zahraničia. Že sa účasť podnikateľom vyplatí, ukázali štatistiky. 75 % vystavovateľov uzatvorila priamo na veľtrhu dohodu s kandidátskymi spoločnosťami, ktorá viedla k vytvoreniu či rozvoju franšízovej siete. Organizátori veľtrhu avizujú tiež 100 odborných konferencií a seminárov.
Prečítaj články
Zaistite si obchodný úspech na Franchise Expo v Budapešti 4. apríla 2024. Objavte dynamické príležitosti a nadväzujte kontakty s inovátormi v odbore.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
V dňoch 16. až 18. marca 2024 sa koná Franchise Expo Paris 2024, najväčšia európska udalosť v oblasti franchisingu. Čo sa chystá?
Fruitissimo je na trhu dvadsať rokov a zavedený franšízový model sa presadzuje v nových krajinách. Aké sú najbližšie plány značky?
V Bruseli sa udeľovali ceny Európskej federácie franšíz. Zo značiek, ktoré mieria na náš trh, získali ocenenie Mail Boxes Etc.
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
V samostatnom franchisingu je niekoľko základných pojmov, ktoré by mal poznať každý, kto sa o tento spôsob podnikania aspoň trocha zaujíma.
Populárne na fóre
TOP 10 svetových franšíz
7-eleven je obchod so zmiešaným tovarom? 7-eleven je mezinárodní řetězec maloobchodů se smíšeným zbožím.
10 krokov k založeniu firmy
Vyborna stranka, sice si neviem predstavit ako studujem obchodny zakonnik.Peniaze som si zarobil v zahranici, a nemam skolu,ktora by ma naucila orientovat sa v takych...