Príďte na Veľtrh Franchisingu
Po úspešnom prvom Veľtrhu FRANCHISINGU, ktorý sa konal v novembri 2016 v pražskom Slovanskom dome, chystá sa ďalší ročník. Veľtrh sa bude konať opäť v rámci medzinárodnej akcie Global Enrepreneurship Week a jeho načasovanie sa kryje s termínom nadchádzajúceho Týždňa podnikania, ktorý prebehne 13. až 17. novembra 2017.
Usporiadateľom je už tradične spoločnosť ELAI (European Leadership & Academic Institute). Organizáciou Veľtrhu FRANCHISINGU 2017 sa znova ujme česká pobočka medzinárodnej poradenskej spoločnosti PROFIT system®.
Summit Týždňa podnikania s Veľtrhom FRANCHISINGU 2016 navštívilo1 900 záujemcov o svet biznisu, ktorí okrem diskusií s podnikateľmi a franšízormi mohli navštíviť aj niekoľko workshopov.
Prvý ročník Veľtrhu FRANCHISINGU ponúkol príležitosť celodenných jednaniam medzi franšízormi a potenciálnymi franšízantmi. Výsledkom sú aktuálne diskusie o naviazaní spolupráce. „Stretli sme sa so záujemcami z Košíc, Ostravy a Českých Budejovíc, s ktorými momentálne jednáme. Zatiaľ je veľmi skoro na to, aby sme tvrdili, že budeme mať nových franšízantov. Môžem ale povedať, že s výsledkami Veľtrhu som celkovo spokojná a budem sa tešiť na ďalší ročník,“ hovorí Michele Leschová, master-franšízant konceptu Brick4Kidz, ktorý ponúka licencie pre vzdelávanie detí prostredníctvom stavania modelov z kociek LEGO.
Celodenné Školenie franchisingu
Nové kontakty s potenciálnymi franšízantmi naviazal aj nováčik na trhu NoH2O, ktorý poskytuje zákazníkom služby umývania automobilov bez vody. „Záujem o licencie nás veľmi milo prekvapil. Okrem možnosti naviazania kontaktov s prípadnými franšízantami hodnotíme veľmi pozitívne aj program, ktorý bol súčasťou Veľtrhu,“ hovorí zástupca NoH2O Radek Řechka.
Summit Týždňa podnikania s Veľtrhom FRANCHISINGU navštívilo 1 900 záujemcov o svet podnikania, ktorí okrem diskusií s podnikateľmi a franšízormi mohli navštíviť aj workshopy. Medzi ne patrilo aj celodenné Školenie franchisingu, ktoré formou prednášok a panelových diskusií návštevníkov zoznámilo so základnými princípmi tohto druhu podnikania.
V nastavenom modely veľtrhu, ktorý poskytuje priestor pre rozvoj franšízových konceptov a zároveň ponúka dôležité informácie návštevníkom, chce PROFIT system® pokračovať aj v tomto roku. „Aj napriek tomu, že súčasnej komunikácii dominujú sociálne siete a ďalšie digitálne médiá, sme presvedčení, že organizácia veľtrhu má nezastupiteľné miesto aj v budúcnosti, pretože obchodníci dávajú stále prednosť individuálnej komunikácii. Veľtrh je tiež ideálnou príležitosťou jednotlivé ponuky porovnať na mieste a spoznať sa so zástupcami konceptov,“ hovorí riaditeľ spoločnosti PROFIT system® Marek Halfar s tým, že sa záujemcovia môžu tešiť na väčšiu mieru interakcie v stánkoch, kde si budú môcť ponuku jednotlivých konceptov prostredníctvom demonštratívnych prvkov sami vyskúšať.
Prečítaj články
Originálny vzdelávací franšízový program pracuje s obľúbenou detskou stavebnicou. Čím by mohli ich kurzy u nás zaujať?
Zaistite si obchodný úspech na Franchise Expo v Budapešti 4. apríla 2024. Objavte dynamické príležitosti a nadväzujte kontakty s inovátormi v odbore.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
V dňoch 16. až 18. marca 2024 sa koná Franchise Expo Paris 2024, najväčšia európska udalosť v oblasti franchisingu. Čo sa chystá?
Fruitissimo je na trhu dvadsať rokov a zavedený franšízový model sa presadzuje v nových krajinách. Aké sú najbližšie plány značky?
Najčítanejšie
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Franšízová sieť Extéria Market sa stará o BOZP, požiarnu ochranu a ďalšie zákonné povinnosti klientov. Firmy, ktoré ich nemajú splnené, sú príležitosťou na rast na trhu.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Populárne na fóre
TOP 10 svetových franšíz
7-eleven je obchod so zmiešaným tovarom? 7-eleven je mezinárodní řetězec maloobchodů se smíšeným zbožím.
10 krokov k založeniu firmy
Vyborna stranka, sice si neviem predstavit ako studujem obchodny zakonnik.Peniaze som si zarobil v zahranici, a nemam skolu,ktora by ma naucila orientovat sa v takych...