Franchise Expo 2016 vo Varšave
13. až 15. októbra sa v hlavnom meste Poľska koná najväčší veľtrh franšízingu v regióne strednej a východnej Európy. Už 14. ročník Franchise Expo 2016 je jedinečnou príležitosťou pre podnikateľov zakúpiť atraktívne master-franšízové licencie alebo nadviazať spoluprácu a rozvíjať svoju značku na poľskom trhu, kde už úspešne pôsobia koncepty ako napríklad Svet zdravia alebo Konopná lekáreň.
Podnikatelia sa budú môcť stretnúť počas troch dní so zástupcami úspešných konceptov a vybrať si toho najlepšieho partnera pre spoluprácu. Veľtrhu sa zúčastní 150 firiem. Každý rok ho navštívi 7 tisíc návštevníkov, ktorí majú chuť rozvíjať svoj biznis.
Veľtrh neponúka program len pre budúcich podnikateľov, ale aj pre širšiu verejnosť, ktorá sa zaujíma o aktuálne trendy zo sveta biznisu. Počas prednášok a školení sa záujemcovia o podnikanie budú môcť stretnúť s významnými osobnosťami z kruhov podnikateľov a expertov na oblasť podnikania. Hlavným organizátorom akcie je spoločnosť PROFIT system, ktorá okrem poskytovania franšízového poradenstva informuje prostredníctvom spravodajských portálov v mnohých krajinách strednej a východnej Európy o aktuálnej situácii na franšízových trhoch. Česká pobočka spoločnosti je tiež hlavným organizátorom Veľtrhu FRANCHISINGU 2016, ktorý sa uskutoční v Prahe 15. novembra, a ktorý na varšavský veľtrh nadväzuje.
Franchise Expo 2016 sa koná v Paláci kultúry a vedy vo Varšave v blízkosti Hlavnej vlakovej stanici. Pre cestujúcich automobilom je k dispozícii rozsiahle parkovisko. Veľtrh je otvorení vo štvrtok 13. a v piatok 14. októbra od 10:00 do 17:00 a v sobotu 15. októbra od 10:00 do 15:00. Vstupenky je možné kúpiť v predajných miestach pri vstupe za cenu 20 zlotých (cca 5 Eur). V prípade potreby ďalších informácií, môžete kontaktovať Lenku Novákovú z českej pobočky spoločnosti PROFIT system. Podrobné informácie o Franchise Expo 2016, vrátane programu, ktorý bude v úplnej podobe zverejnený v priebehu septembra, nájdete tu.
Prečítaj články
Dom farieb je franšízová sieť, ktorá za roky svojej existencie zažila už niekoľko stavebných boomov aj kríz. Ako sa u nás vyvíja trh s farbami, nátermi a lakmi ?
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Franšízová sieť Extéria Market sa stará o BOZP, požiarnu ochranu a ďalšie zákonné povinnosti klientov. Firmy, ktoré ich nemajú splnené, sú príležitosťou na rast na trhu.
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
Celosvetová franšíza The Alternative Board poskytuje manažérske a obchodné poradenstvo už vyše 30 rokov. Na Slovensku dopyt po ich službách rastie a preto hľadá nových franšízantov.
Najčítanejšie
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov. Ako vie zosúladiť pracovný a súkromný život?
Matej Varga prevádzkoval v Bratislave štyri reštaurácie Subway. Zároveň má na starosti rozvoj značky na Slovensku aj v Chorvátsku. Ako sa podniká pod svetoznámou značkou?
Populárne na fóre
TOP 10 svetových franšíz
7-eleven je obchod so zmiešaným tovarom? 7-eleven je mezinárodní řetězec maloobchodů se smíšeným zbožím.
10 krokov k založeniu firmy
Vyborna stranka, sice si neviem predstavit ako studujem obchodny zakonnik.Peniaze som si zarobil v zahranici, a nemam skolu,ktora by ma naucila orientovat sa v takych...