Kvalitná komunikácia sa vracia
Dôvodom toho, že sa Zuzana Kriššáková stala franšízantkou spoločnosti Smilepoint, bola snaha zdokonaliť rozsah kozmetických služieb vlastneného Z-beauty salónu. Kozmetickým službám sa majiteľka venuje už päť rokov a v rámci budovania vzťahov s klientmi chce neustále prinášať niečo nové. Napriek tomu, že nemala predchádzajúce skúsenosti so starostlivosťou o zuby, išla si službu Smilepoint jedného dňa sama vyskúšať a potom bola pevne rozhodnutá rozbehnúť vlastnú pobočku na bielenie zubov.
Reakcia rodiny na jej rozhodnutie bola pozitívna aj preto, že je iniciátorkou nových nápadoch, ktoré rodina prijíma, nie iba v kozmetickom salóne, ale aj doma. Okrem rodinných príslušníkov ju v podnikateľských aktivitách povzbudzujú aj jej spolupracovníci. Preto podľa majiteľky salónu nebol žiadny väčší problém rozvíjať novú pobočku Smilepoint. Skutočnosť, ktorá jej však negatívne zasahuje do podnikania, je ľudská závisť, s ktorou sa stretáva od začiatku svojho pôsobenia. „Snažím sa nevnímať takéto reakcie a venovať sa svojim povinnostiam, ktoré ma bavia a napĺňajú. Služba Smilepoint sa našťastie rozbehla nad moje očakávania,“ hovorí Zuzana Kriššáková a dodáva, že najviac bola prekvapená veľkým záujmom o túto službu zo strany mužov.
Prípadným záujemcom o franšízu by Zuzana Kriššáková poradila, aby si dôkladne prečítali zmluvné podmienky. Práve obsah zmluvy a komunikácia s franšízorom boli pre ňu tým, čo rozhodlo, že spoluprácu naviaže. „Franšízanti sa musia pripraviť na to, že budú musieť dodržiavať určité podmienky. Preto je dôležitá vzájomná dôvera. S partnerom Smilepoint mám osobne iba dobré skúsenosti,“ popisuje spoluprácu Zuzana Kriššáková.
V současnosti, keď majú klienti na trhu možnosť výberu z veľkého množstva salónov, je dôležitá kvalitná komunikácia s klientom, ktorá pre Zuzanu Kriššákovou znamená potvrdenie toho, že sa salónu darí. „Verím, že to, čo do zlepšovania vzťahu so zákazníkmi dáme, sa nám vrátí. Preto sa snažíme vylepšovať so zákazníkmi vzťahy a dávame im najavo, že si ich vážime a máme ich radi. Netreba zabúdať na to, že náš zákazník je náš pán,“ popisuje stratégiu vzťahu ku klientom franšízantka.
Napriek tomu, že je pobočka Smilepoint otvorená iba krátko, uvažuje už majiteľka salónu o sprevádzkovaní druhej pobočky. „Pretože sa môj salón nachádza na východe Slovenska, v Poprade, určite by som teraz išla na západnú časť Slovenska. Je to zatiaľ iba myšlienka, teraz ju už iba zrealizovať,“ uzatvára pohľad do budúcnosti Zuzana Kriššáková.
Prečítaj články
Značka Naturhouse u nás pôsobí už zhruba 15 rokov. Za tú dobu otvorila aj s pomocou franšízantov 35 výživových poradní. Kto sa môže stať majiteľom ďalších franšíz?
Franšízová sieť DepilConcept už má svojho master-franšízanta pre Slovensko. Okrem jednej pobočky, chce dalšie rozšíriť do miest s viac ako 30 tisíc obyvateľmi.
„Naše tržby vzrástli výrazne nad úroveň pred pandémiou, hovorí Alexandre Duque Lourenço, člen výkonnej rady franšízové sítě DepilConcept.
Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.
Značka Naturhouse ponúka franšízantom 2 typy pobočiek podľa lokalít, v ktorých pôsobí. Koľko je potrebné investovať do rozbehnutia podnikania?
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
V dňoch 16. až 18. marca 2024 sa koná Franchise Expo Paris 2024, najväčšia európska udalosť v oblasti franchisingu. Čo sa chystá?
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.