Medziročné tržby Fruitisimo Group rástli v roku 2015 v Česku aj na Slovensku o 32 percent. Najlepšiemu baru sa zvýšili o 48 percent. V rámci firmy i franšízových prevádzok dalo Fruitisimo Group prácu ďalším 82 zamestnancom.
Pondelok
11.04.2016
Česká franšízová značka Fruitisimo otvára prvú pobočku v Maďarsku. Majú nasledovať aj ďalšie zahraničné trhy.
 

Žiadny aprílový žart, ale nová pobočka v budapešťskom nákupnom centre Alee, čaká franšízovú sieť Fruitisimo 1. apríla. Po 13tich rokoch sa totiž zakladatelia spoločnosti Fruitisimo Group Jan Hummel a Tomáš Lichtenberg rozhodli vypočuť ponuku investorov. Vďaka nim má spoločnosť v pláne zamerať sa na rast siete pobočiek, a to nielen v Česku, ale aj v zahraničí.

Našimi investormi sú dve súkromné osoby, páni Leoš Navrátil a Josef Soukal, ktorí majú v oblasti investovania dlhoročné skúsenosti. Na dennom chode firmy sa podieľať nebudú, ich kompetencie sú vo finančnej stránke rozvoja alebo pri jednaní s bankami,“ vysvetľuje úlohu investorov Jan Hummel s tým, že pred uzatvorením transakcie prebiehali zhruba dvojročné vyjednávania a podiel, ktorého investori dosiahli činí 30 percent.

V predchádzajúcom roku skupina Fruitisimo Group uviedla nový koncept HOME OFFICE Bistro & Coffee, pod ktorým boli otvorené štyri prevádzky v Prahe. Ďalej bolo otvorených šesť Fruitisimo barov v Česku, pojazdná prevádzka Juice Bus a dva ovocné Fruitisimo bary na Slovensku. V roku 2016 plánuje firma okrem už  spomínanej expanzie na maďarský trh, otvoriť  14 nových ovocných barov Fruitisimo, 10 bistro-kaviarní  Home Office a pilotne odtestovať nový gastronomický koncept. „Veríme tiež, že sa nám s každým ďalším rokom podarí s Fruitisimo preniknúť  vždy na nový zahraničný trh,“ doplňuje k plánovanej expanzii Hummel.