Voňavý biznis
Spoločnosť Beauty Cosmetics, ktorá na poľskom trhu pôsobí od roku 2006, očakáva, že ešte tento rok u nás otvorí štyri pobočky svojich parfumérií. Postupom času by sa firma chcela dostať na štandard v otváraní pobočiek, ktorý platí v domácom Poľsku. "Momentálne funguje v našej sieti okolo 115 franšízových pobočiek, tri potom máme vlastné. Priemerne otvárame jednu až dve pobočky mesačne,"prezradil Piotr Janczak, generálny riaditeľ Beauty Cosmetics.
V Poľsku trh "rozlievaných" parfumov neustále rastie. Aj z tohto dôvodu sa značka rozhodla expandovať so svojimi parfumériami do okolitých krajinách. "Slovensko a aj Českú republiku sme si vybrali nielen kvôli našej územnej blízkosti, čo má vplyv na ceny dopravy, ale najmä kvôli ich ekonomickej atraktivite, ktorá je pre nás nemalá," vysvetľuje Janczak dôvod, prečo sa firma rozhodla pre vstup na tieto dva trhy.
Záujemcov o otvorenie vlastnej pobočky siete Beauty Cosmetics sa musí pripraviť na investíciu vo výške zhruba 4000 eur. Ako firma avizuje, k návratu tejto investície dochádza bežne v priebehu dvoch až piatich mesiacov. "Od našich franšízantov nevyberáme žiadne ďalšie poplatky. Ani licenčné, ani franšízovej, ani marketingové. Nepožadujeme ani nejaké veľké skúsenosti z odboru, v rámci konceptu máme už postupy vypracované a sme schopní ich našim partnerom odovzdať," dopĺňa Piotr Janczak s tým, že pobočky môžu mať podobu nielen klasických kamenných obchodov, ale tiež predajných stánkov napríklad v nákupných centrách.
V predajniach Beauty Cosmetics sa parfumy predávajú na mililitre, preto sa klient sám môže rozhodnúť pre množstvo, ktoré chce kúpiť. Môže prispôsobiť náklady k svojim finančným možnostiam. Okrem toho všetky voňavky majú takú istú cenu. Vďaka tomu sa klient môže sústrediť na výbere vône, lebo nemusí počítať, na ktorý parfum má.
Prečítaj články
Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Populárne na fóre
留学生回国学历认证【微diploma02】国外大学毕业证办理专业制作国外文凭*1比1 制作还原学校版本!
...
办美国圣母大学毕业证【办理微信:diploma02】买美国文凭|买美国学历|办假文凭假毕业证/留信网认证(包过)University of Notre Dame
...
哪里可以购买美国CSU文凭毕业证(办理微信:diploma02)办CSU加州州立大学毕业证成绩单/制作文凭/办国外录取通知书California State University
...
办美国布朗大学毕业证【办理微信:diploma02】买美国文凭|买美国学历|办假文凭假毕业证/留信网认证(包过)Brown University
...
办美国康奈尔大学毕业证【办理微信:diploma02】买美国文凭|买美国学历|办假文凭假毕业证/留信网认证(包过)Cornell University
...
办美国JHU毕业证【微信diploma02】购买美国约翰霍普金斯大学毕业证文凭/留信网真实认证/制作美国文凭/美国大学毕业证
...
办美国圣路易斯华盛顿大学毕业证【办理微信:diploma02】买美国文凭|买美国学历|办假文凭假毕业证/留信网认证(包过)Washington University in St. Louis
...
留信网认证有用吗【微diploma02】办可查留信认证/留信网认证办理/留学生回国学历认证
...