Koncepcia poradenstva je založená na Nutričné typológii. Ide o systém - software, kde na základe diagnostiky, pátraniach klienta a biochemického vyšetrenia krvi dokáže Svet zdravia zostaviť celkom individuálny jedálniček "ušitý na mieru".
Štvrtok
16.07.2015
Jan Kvapil je v Česku franšízantom troch pobočiek Sveta zdravia. Nevyhnutnou súčasťou jeho podnikania je kvalitný tím zamestnancov.
 

Svet zdravia ponúka klientom pomoc v oblasti chudnutia a výživového poradenstva. Jan Kvapil podniká pod touto značkou, už od roku 2011. "Hľadal som koncept, ktorý by mal zmysel," vysvetľuje Kvapil a dodáva, že než sa z neho stal franšízista, podnikal v bankovníctve, ktoré ho dostatočne nenapĺňala.

Franšíza výhodou

Základom každej spoločnosti sú ľudia, ktorí v nej pracujú. "Naučili sme sa dobre pracovať so zamestnancami," vysvetľuje Kvapil a dodáva, že vzdelaný a profesionálny tím je v tomto odbore základnou podmienkou pre úspešné podnikanie.

Franšízový systém je výhodný pre obe strany. Ako pre materskú spoločnosť ako aj pre každého jednotlivého franšízanta. "Ako jednu z veľkých výhod franšízovej spolupráce považujem to, že vďaka zavedenej značke je jednoduchšie získavať zákazníkov," vysvetľuje Kvapil jeden z dôvodov, ktoré oceňuje na podnikanie pod značkou Svet zdravia.

Zvýšený záujem

"Najväčší záujem o naše služby zaznamenávame na jar, kedy si mnoho ľudí dá novoročné predsavzatie, že schudnú alebo sa potrebujú zbaviť kíl, ktorá získali počas sviatkov," vysvetľuje Kvapil a dodáva, že ďalším obdobím, kedy je o služby Sveta zdravia zvýšený záujem je doba predchádzajúci letným prázdninám, kedy chcú zákazníci schudnúť do plaviek.

Záujemcovia o otvorenie svojej vlastnej franšízovej pobočky sa musia pripraviť na investíciu v rozmedzí 14 až 28 tisíc eur v závislosti od náročnosti úprav a veľkosti prevádzkarne. V tejto sume sú zahrnuté všetky náklady potrebné pre otvorenie pobočky. A to vrátane franšízového poplatku, kompletného vybavenia a zaškolenie personálu.