V City Arene v Trnave majú UGOVY ČERSTVÉ ŠŤAVY otvárať svoju šiestou franšízovú prevádzku na Slovensku. Veľkou výhodou pre prípadných záujemcov je rýchlosť, s akou by sa mohli do procesu zapojiť a zároveň využiť výhody zavedeného konceptu na Slovensku.
Utorok
14.07.2015
Čakanie na otvorenie franšízovej pobočky často trvá niekoľko mesiacov, niekedy až rok. Čas od času sa však objaví príležitosť, ktoré treba využiť.
 

S jednou takou, ktorá sa nemusí už nikdy opakovať, prichádza česká franšízová sieť UGOVA ČERSTVÁ ŠŤAVA. Potencionálnym franšízovým partnerom totiž ponúka prevádzkareň v obchodnom centre City Arena v Trnave, ktorá onedlho začne prevádzku. Franšízant, ktorý sa mal o túto prevádzkareň starať, dostal príležitosť pôsobiť v zahraničí. Celkom správne tak vyhodnotil, že z cudziny nebude môcť franšízovú pobočku správne riadiť,“ hovorí Jitka Obračajová, business development manager spoločnosti UGO Trade s tým, že franšízant, aby mohol viesť svoj tím a svoju pobočku efektívne, musí byť nablízku.

Klasický prístupový proces do franšízového procesu konceptu UGOVA ČERSTVÁ ŠŤAVA trvá v rádu mesiacov, ak už je známa lokalita, kde sa pobočka bude otvárať. Pol roka potom cesta za otvorením trvá v momente, ak sa značka ešte len rozhodne miesto hľadať. Spolupráca podľa Jitky Obračajové štartuje po dvoch líniách. Na jednej strane ako technický proces výstavby fresh baru súčasne potom prebieha administratívny proces vzniku nového franšízingového vzťahu, vrátane uzatvárania nájomných vzťahov.

Trnavský juicebar UGOVA ČERSTVÁ ŠŤAVA bude šiestou franšízovou prevádzkarňou na slovenskom trhu. Okrem nich prevádzkuje firma UGO Trade na trhu jednu vlastnú pobočku a jednu UGOVU SALATERIU v bratislavskom Auparku. Pre tento rok už, okrem rozjednaných projektov, ďalšiu expanziu neplánujeme. V kontexte doterajšieho vývoja však budeme v budúcom roku otvárať ďalších 10 až 15 prevádzok v Česku a na Slovensku,“ dopĺňa Jitka Obračajová.

Väčšinu UGO barov, a to ako na Slovensku, tak aj v domácom Česku, môžu zákazníci nájsť v obchodných centrách alebo na frekventovaných miestach v centrách miest či u dopravných uzlov. „V tomto prípade sme sa na Slovensku rozhodli ísť rovnakou cestou ako v Česku. Chceme, aby naši franšízanti profitovali z toho, že nákupné centrá sú novodobým fenoménom veľkých sídiel a ľudia si zvykli využívať ich výhody pri nákupoch, pri stravovanie alebo pri spoločenských, voľnočasových a dokonca aj pracovných aktivitách, napr. obchodných schôdzkach,“ vysvetľuje Jitka Obračajová s tým, že značka oceňuje tiež výhody obchodných centier v podobe atraktivity okolitých predajných jednotiek, stálosti prostredie, vysoké návštevnosti, servisu pre zákazníkov, jednoduchého parkovania, lokálnych marketingových akcií a koncentrácie gastro projektov.