Vzdelanie z Česka
Dôraz na prirodzený vývoj dieťaťa a individuálny prístup. To sú jedny zo základných princípov detských centier Go Kids. Pôsobia na českom trhu, kde sa nachádza 5 pobočiek a rozjazd niekoľkých ďalších je v jednaní. Spoločnosť Nuerasoft, ktorá vlastní franšízový koncept, aktuálne hľadá master-franšizanta, ktorý by zastrešil pobočky na Slovensku. Prvý záujemca o otvorenie premiérového Go Kids centra už oslovil vlastníka konceptu. V súčasnosti na tuzemskom trhu funguje niekoľko nezávislých lektoriek výučby podľa metodiky Go Kids.
Rozvoj ponuky centier Go Kids sprevádza neustále rozširovanie portfólia aktivít, ktoré svojim malým klientom ponúkajú aj franšízoví partneri. „Náš koncept je stále veľmi živý a svoju ponuku kurzov rok čo rok rozširujeme. V minulom roku sme napríklad spustili nové kurzy „Poznávame svet“ pre deti od 1 do 3 rokov, ktoré sú veľmi populárne a chystáme ďalšie novinky,“ dodáva pre Franchising.sk konateľka spoločnosti Nuerasoft Michaela Tilton.
V rámci franšízového konceptu Go Kids je každý franšizant úzko zapojený do spolupráce s ostatnými centrami. To zaisťuje efektívne fungovanie celej siete a zároveň rýchle a efektívne zdieľanie poznatkov a skúseností z každodennej prevádzky. Vďaka úzkej spolupráci sa môžu tiež jednotlivý prevádzkovatelia zúčastňovať strategického plánovania celého konceptu.
Prečítaj články
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Vydavateľstvo Modrý slon je na trhu už od roku 1998 a knižky urobili radosť už 100 000 detí. Aké možnosti ponúka franšíza na Slovensku priblíži zakladateľ značky Marek Halfar.
Hovorili sme s Radoslavom Kuleszom o vzdelávacej franšíze Coding Giants, ktorá rozvíja programovacie zručnosti mladých ľudí.
Vzdelávacej franšíze Edukido sa darí rásť. Najrýchlejšie to ide na Balkáne, záujem má aj o rozvoj na Slovensku.
Williama, princa z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Páči sa mu jeho prístup, ktorý v deťoch vzbudzuje nadšenie pre techniku. Zaujme aj franšízantov na Slovensku?
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
V samostatnom franchisingu je niekoľko základných pojmov, ktoré by mal poznať každý, kto sa o tento spôsob podnikania aspoň trocha zaujíma.