Zarábajte s úsmevom
Prvým miestom, kde sa u nás pôvodom maďarský koncept predstavil, bolo nákupné centrum v Dunajskej Strede. Práve tam sa prvá pobočka objavila v máji minulého roka. Netrvalo však ani rok a značka sa rozšírila natoľko, že sú jej pobočky dnes dostupné nielen v Dunajskej Strede, ale aj v Bratislave a Košiciach.
„Pri otvorení prvého salónu bolo kozmetické bielenie zubov ako samostatná služba na Slovensku takmer neznáma. Ale po uplynutí jedného roka je už toto rýchle, bezbolestné a bezperoxidové bielenie zubov pre mnohých dostupné,“ hovorí Eva Hrneková zo spoločnosti Smiling Slovakia, ktorá za rozvojom siete v tuzemsku stojí.
Keďže na Slovensku je táto forma bielenia zubov veľkou novinkou, značne veľký záujem je aj o franšízové licencie. „Týždenne nadväzujeme kontakt s viacerými záujemcami. Naším cieľom ja však nájsť tých najvhodnejších partnerov, aby sme spoločne mohli vybudovať silnú a úspešnú Smilepoint značku,“ prezrádza Eva Hrneková. O budúcnosť služieb značky Smilepoint sa na Slovensku nebojí. Stále tu totiž podľa nej klesá počet skeptikov, ktorí sú na bielenie zubov nedôverčiví. Naopak možno pozorovať, že slovenský trh inovatívne a trendové veci aj služby prijíma pozitívne.
V Amerike a vo viacerých štátoch Európy sa už kozmetické bielenie zubov stalo každennou súčasťou života ľudí. „Navyše, v zahraničí sa už pridali k sieti Smilepoint aj viacerí zubári. A ich počet sa čoraz zvyšuje,“ dopľna Hrneková. Táto vlna sa dostala aj do strednej Európy. Ľudia sa už čoraz viac starajú o svoj výzor a o hygienu ústnej dutiny, ktorej súčasťou sú aj biele zuby.
Prečítaj články
Značka Naturhouse u nás pôsobí už zhruba 15 rokov. Za tú dobu otvorila aj s pomocou franšízantov 35 výživových poradní. Kto sa môže stať majiteľom ďalších franšíz?
Franšízová sieť DepilConcept už má svojho master-franšízanta pre Slovensko. Okrem jednej pobočky, chce dalšie rozšíriť do miest s viac ako 30 tisíc obyvateľmi.
„Naše tržby vzrástli výrazne nad úroveň pred pandémiou, hovorí Alexandre Duque Lourenço, člen výkonnej rady franšízové sítě DepilConcept.
Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.
Značka Naturhouse ponúka franšízantom 2 typy pobočiek podľa lokalít, v ktorých pôsobí. Koľko je potrebné investovať do rozbehnutia podnikania?
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
V dňoch 16. až 18. marca 2024 sa koná Franchise Expo Paris 2024, najväčšia európska udalosť v oblasti franchisingu. Čo sa chystá?
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.