Paríž predstavil novinky

Na veľtrhu sa predstavilo veľa konceptov, ktoré boli zamerané na starostlivosť o seniorov. Tie by mali priestor uspieť aj u nás, kde zatiaľ franšízové koncepty s týmto zameraním nepôsobia vo veľkej miere.
Štvrtok
02.04.2015
Fastfoody, kaviarne, obchody s mrazenými jogurtmi, realitné siete a fitness centrá. To všetko ste mohli vidieť na Franchise Expo Paris.
 

Od 22. do 25. marca sa vo francúzskom hlavnom meste konala najväčšia franšízová akcia v Európe - Franchise Expo Paris. Už viac ako 30 rokov sa na tejto medzinárodnej akcii stretávajú spoločnosti z rôznych odborov, aby predstavili svoj osvedčený franšízový koncept. Konferencia Franchise Expo Paris patrí  medzi najväčšie franšízové akcie na svete. Oficiálnym partnerom tejto akcie je aj spoločnosť PROFIT system.

Jedným zo zaujímavých trendov, ktoré tento ročník odhalil, bola popularita siete zameraná na starostlivosť o starších a chorých ľudí. Koncepty Senior Compagnie alebo Merci + tu predstavili svoje ponuky. A to pre franšízové licencie, tiež služby, ktoré sa neobmedzujú len na budovanie domovov pre seniorov či ošetrovateľskú starostlivosť. Sieť Merci+ sa zameriava napríklad na upratovanie v domovoch a bytoch seniorov, prvá menovaná sieť stavia na sprostredkovaní spoločnosti pre seniorov.

Súčasťou programu parížskej výstavy bolo tiež vyhlásenie Najlepšej franšízovej siete Franchise Expo 2015. Tento titul získala domáca spoločnosť Isocomble zaoberajúca sa už viac ako 35 rokov zatepľovaním budov a na francúzskom trhu má 32 pobočiek.  

Výstavy sa tento rok zúčastnilo viac ako 500 vystavovateľov z 90 rôznych oblastí podnikania, a to nielen z Francúzska, ale aj zo zahraničia. Zhruba 100 konceptov bolo na najväčšom franšízovom veľtrhu v Európe prvýkrát. Čo sa týka návštevníckeho ohlasu, tento ročník si nenechalo ujsť viac ako 37 tisíc ľudí.