Franšíza pod prúdom
Zdravý životný štýl, ktorého súčasťou je aj pravidelný pohyb, je trendom poslednej doby. Podnikatelia to vedia a preto vznikajú stále nové koncepty, ktoré sa snažia na trh priniesť niečo nové. Veľa z nich si pre rozvoj vyberá franšízing.
Jedným z nich je aj česká sieť BodyBody, ktorá na našom území hľadá partnera, ktorý by jej pobočky rozšíril po celom Slovensku. V domácom Česku má značka momentálne 6 pobočiek. Nájdeme ich okrem Prahy tiež v Ostrave, Českých Budejoviciach alebo Brne.
Systém BodyBody sa sústreďuje na efektívne dvadsaťminútové cvičenie prostredníctvom technológie EMS, ktorá podporuje kontraktáciu vo svaloch prostredníctvom elektrických impulzov. Tie prenikajú aj do hlboko umiestnených svalov a človek počas precvičovania rôznych cvikov posilňuje napr. biceps a triceps zároveň. Počas celej doby tréningu cvičia všetky svalové partie zároveň, čo nie je možné pri normálnom tréningu.
Podnikateľ, ktorý by mal záujem o master-franšízovú licenciu konceptu BodyBody, sa musí pripraviť na jednorazový licenčný poplatok vo výške 37 tisíč EUR. Ďalších zhruba 50 tisíc EUR bude musieť investovať do vybudovania vzorového štúdia. V rámci spolupráce bude môcť master-franšízant ponúkať ďalším podnikateľom na Slovensku dva koncepty, a to BodyBody fitness štúdio a BodyBody osobný tréner.
Prečítaj články
Značka Naturhouse u nás pôsobí už zhruba 15 rokov. Za tú dobu otvorila aj s pomocou franšízantov 35 výživových poradní. Kto sa môže stať majiteľom ďalších franšíz?
Franšízová sieť DepilConcept už má svojho master-franšízanta pre Slovensko. Okrem jednej pobočky, chce dalšie rozšíriť do miest s viac ako 30 tisíc obyvateľmi.
„Naše tržby vzrástli výrazne nad úroveň pred pandémiou, hovorí Alexandre Duque Lourenço, člen výkonnej rady franšízové sítě DepilConcept.
Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.
Značka Naturhouse ponúka franšízantom 2 typy pobočiek podľa lokalít, v ktorých pôsobí. Koľko je potrebné investovať do rozbehnutia podnikania?
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.