Je libo Štrbské Presso?

Štrbské Presso bolo postavené pre široké masy Slovákov a Čechov, ktorí vyhľadávajú kvalitnú kávu. Je aj novým členom Slovenskej franchisingovej asociácie.
Štvrtok
12.03.2015
Počas piatich rokov otvoriť 70 až 150 franšízových pobočiek. Taký je plán konceptu Štrbské Presso.
 

Smelé ciele si vytýčila značka, ktorá začala na tuzemskom trhu fungovať v júni minulého roka. Má ambíciu sa po celom Slovensku rozšíriť vďaka franšízovým partnerom. „V priebehu pár mesiacov sme pripravili ako jeden z potenciálnych predajných kanálov celý koncept tak, aby bol schopný ponúknuť nielen zaujímavý sortiment, ale tiež podporu a starostlivosť o franšízantov,“ spomína konateľ spoločnosti Štrbské Presso Michal Pollák s tým, že rýchlosť expanzie bude závislá na raste slovenského hospodárstva.

Ako majiteľ značky zmieňuje, Štrbské Presso bolo postavené pre široké masy Slovákov a Čechov, ktorí vyhľadávajú kvalitnú kávu. Preto v budúcnosti by veľmi radi s konceptom vstúpili aj na český trh. Vylúčená však nie je ani expanzie na ďalšie zahraničné trhy. „Nie však s týmto názvom. Pre zahraničné trhy máme pripravené iné alternatívy s rovnakým logom, napr. Alpine Espresso,“ upozorňuje Pollák.

Koncept „Micro coffe Shop“ Štrbské Presso ponúka alternatívu malého obchodu s kaviarničkou, ide teda nízko nákladové zriadenie. Vo vzťahu k tomuto, franšízantom môže byť začínajúci podnikateľ či rôzne „páry“, ktoré sa priamo, alebo čiastočne zúčastňujú na pracovnom procesu. „Samozrejme tento projekt je možné prispôsobiť podľa potrieb aj pre väčšie kaviarenské prevádzky,“ dodáva Pollák.