8 rokov na trhu
Prvú pobočku značka otvorila na začiatku roka 2007 v Bratislave, ktorej hranice už v septembri toho istého roku prekročila. Vtedy expandovala na juh stredného Slovenska, do Lučenca „Dnes tvorí Directreal celkom 35 kancelárií. Máme celoslovenský záber, nachádzame sa vo všetckých krajoch,“ netají svoju radosť jeden z majiteľov Directreal Marián Paták.
Ako už skôr Marián Paták spomenul, s rastom pobočkovej siete na Slovensku však ďalej počíta. "Tešíme sa z toho, že naša značka stále prosperuje. Nielen, čo sa predaných nehnuteľností týka, ale aj záujmom o nové kancelárie. Ako tretí najsilnejší a najväčší slovenská franchisová spoločnosť v našej krajine sme radi za každú novú pobočku," dodáva Marián Paták s tým, že hlavným cieľom je zväčšovanie pozície na trhu. Firma má v pláne otvoriť ďalšie pobočky a stabilizovať sa aj v lokalitách, kde zatiaľ nemá zastúpenie.
Rozšírenie siete po celom Slovensku však tejto realitnej sieti nestačí. V roku 2014 si to namierila aj cez hranice, keď v Českej republike otvorila prvé tri pobočky. Tie nájdeme v Ústí nad Orlicí, Uherskom Hradišti a v Brne.
Prečítaj články
O potenciáli realitnej siete Directreal na slovenskom trhu sme sa okrem iného rozprávali s jedným z jej majiteľov Mariánom Patákom.
Slovenská realitná sieť opäť rozširuje svoje pôsobenie. Aktuálne sa počet pobočiek Directreal vyšplhal na 33.
Franchisová sieť Directreal patrí na slovenskom trhu medzi 3 najväčšie realitnej kancelárie. Majiteľ siete Marián Paták v rozhovore uviedol, že firma by rada našla master-franchisanta aj v ČR.
Realitná sieť RE/MAX vlani na Slovenskú otvorila 10 nových kancelárií. Má za sebou úspešný rok.
Medzinárodná realitná sieť CENTURY 21 plánuje na Slovensku expanziu. Za týmto účelom hľadá vhodných kandidátov, ktorí poznajú lokálny trh.
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.