Koncept Flexa je úspešný vo veľkých mestách po celom svete ako Kodaň, Paríž, Barcelona, Miláno, Varšava, Baku, Casablanca, Atény, Šanghaj, Peking alebo Hong Kong.
23.02.2015
Rozšíriť sieť obchodov s nábytkom pre deti po celom Slovensku chce dánska značka Flexa.
 

Deti rastú a s tým rastú aj ich potreby týkajúce sa nábytku. Preto by mal aj on rásť s nimi. Podľa tohto hesla sa riadi dánsky výrobca nábytku pre deti, ktorý sa usiluje o vstup na tuzemský trh s cieľom budovať tu franšízovú sieť obchodov s jeho produktmi.

Záujemca o otvorenie predajne tejto značky sa musia pripraviť na investíciu pohybujúcu sa medzi 120 až 150 tisíc eur. Tieto vynaložené finančné prostriedky pokryjú vybavenie obchodu, jeho spustenie a tiež franšízovú licenciu Flexa.

Čo sa týka limitov, ktoré musia priestory pre otvorenie obchodu spĺňať, nemá Flexa vysoké požiadavky. "Náš koncept je flexibilný tak, že je realizovateľný takmer kdekoľvek - ako v nákupných centrách, tak aj v kamenných pobočkách v centrách miest," vysvetľuje Chan Le, European Retail Manager spoločnosti Flexa.

Spoločnosť Flexa bola založená v roku 1972. Základom značky Flexa je nápad vytvoriť flexibilný nábytok pre deti, ktorý sa dá prestavať tak,  ako deti rastú v priebehu svojho života. Momentálne môžeme v 40 krajinách sveta nájsť približne 140 predajní tejto značky.


Populárne na fóre