23.02.2015

Biznis pre deti

Rozšíriť sieť obchodov s nábytkom pre deti po celom Slovensku chce dánska značka Flexa.

Deti rastú a s tým rastú aj ich potreby týkajúce sa nábytku. Preto by mal aj on rásť s nimi. Podľa tohto hesla sa riadi dánsky výrobca nábytku pre deti, ktorý sa usiluje o vstup na tuzemský trh s cieľom budovať tu franšízovú sieť obchodov s jeho produktmi.

Záujemca o otvorenie predajne tejto značky sa musia pripraviť na investíciu pohybujúcu sa medzi 120 až 150 tisíc eur. Tieto vynaložené finančné prostriedky pokryjú vybavenie obchodu, jeho spustenie a tiež franšízovú licenciu Flexa.

Dětský pokoj, barevný, postel dvoupatrová, tři děti Foto Flexa

Koncept Flexa je úspešný vo veľkých mestách po celom svete ako Kodaň, Paríž, Barcelona, Miláno, Varšava, Baku, Casablanca, Atény, Šanghaj, Peking alebo Hong Kong.

Čo sa týka limitov, ktoré musia priestory pre otvorenie obchodu spĺňať, nemá Flexa vysoké požiadavky. "Náš koncept je flexibilný tak, že je realizovateľný takmer kdekoľvek - ako v nákupných centrách, tak aj v kamenných pobočkách v centrách miest," vysvetľuje Chan Le, European Retail Manager spoločnosti Flexa.

Spoločnosť Flexa bola založená v roku 1972. Základom značky Flexa je nápad vytvoriť flexibilný nábytok pre deti, ktorý sa dá prestavať tak,  ako deti rastú v priebehu svojho života. Momentálne môžeme v 40 krajinách sveta nájsť približne 140 predajní tejto značky.

Zdieľaj článok

Komentáre na fórum

0
Biznis pre deti

K tomuto článku nie je zatiaľ komentár. Váš bude prvý.

Fórum 5 téma, 5 komentáre

chcete viac?

newsletter Franchising.sk

If you see this, leave this form field blank