Členmi Brand Council- u sú najuznávanejší odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.
Pondelok
16.02.2015
V rámci programu slovenský Superbrands Award získala prestížne ocenenie aj franšízová sieť pizzerií.
 

Spoločnosť GastroNet, ktorá je prevádzkovateľom reťazca Pizza Mizza, získala už druhýkrát ocenenie pre najlepšie značky slovenských firiem. Titul Superbrands je udeľovaný najlepším značkám na trhu. Prvé ocenenie bola na slovenskom trhu odovzdaná v roku 2006. „Táto cena je pre zákazníkovho a partnerovo Pizza Mizza potvrdenie kvality a povzbudenie pri ich každodenných rozhodnutiach. O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina Brand Council na zaklade verejneho prieskumu, zrealizovaného agentúrou GfK," vysvetľuje CEO slovenské Superbrands András Wiszkidenzsky.

Medzinárodný program Superbrands vznikol pred viac ako pätnástimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať pre účastníkov trhu, ktorí by sa radi rozvíjali a učili, značky hodné nasledovania. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je cena Superbrands Award uznávaná ako špeciálne ocenenie v 90 krajinách na piatich kontinentoch.

Gastronomický koncept Pizza Mizza vznikol v roku 2003. Prvá reštaurácia bola otvorená v roku 2004 v Bratislave. V prospech rozvoja značky expanduje spoločnosť tiež do veľkých obchodných centier ako reštaurácia typu fast food. V súvislosti s tým vytvorila Pizza Mizza v roku 2010 nový gastronomický koncept na báze ľahkej talianskej kuchyne pod názvom Pizza Mizza EXPRES.