Úspech u susedov
U našich západných susedov už tento pôvodom poľský franšízový koncept našiel svojho master-franšízanta, ktorého hľadá aj u nás. Prvá pobočka bola otvorená vlani v septembri v Ostrave, nasledovala potom prvá pražská. Ostravskú pobočku prevádzkuje sama master-franšízantka konceptu 2 + 2 Škola matematiky, pražské centrum je potom v rukách franšízanta.
Centra ponúkajú svojim klientom nielen doučovanie, ale tiež prípravu na maturitu a prijímacie skúšky na stredné aj vysoké školy. Pre predškolákov od 4 rokov je tu Školička matematiky a pre žiakov 1.stupňa základných škôl potom matematický krúžok.
Koncept, ktorého cieľom je poskytovať doučovanie žiakov v oblasti matematiky, vznikol v Poľsku pred piatimi rokmi. Dôvod bol veľmi prozaický. Práve matematika robí dnešným deťom tie najväčšie problémy, a to nielen v Poľsku, Česku alebo na Slovensku. Na poľskom trhu možno dnes nájsť zhruba 45 doučovacích centier tejto siete. Vzdelávacie centrá 2 + 2 Škola matematiky tu fungujú nielen vo veľkých mestách, ale aj v tých menších. Dá sa teda očakávať, že franšízy na slovenskom trhu budú mieriť aj mimo tuzemské metropole.
Prečítaj články
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Vydavateľstvo Modrý slon je na trhu už od roku 1998 a knižky urobili radosť už 100 000 detí. Aké možnosti ponúka franšíza na Slovensku priblíži zakladateľ značky Marek Halfar.
Hovorili sme s Radoslavom Kuleszom o vzdelávacej franšíze Coding Giants, ktorá rozvíja programovacie zručnosti mladých ľudí.
Vzdelávacej franšíze Edukido sa darí rásť. Najrýchlejšie to ide na Balkáne, záujem má aj o rozvoj na Slovensku.
Williama, princa z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Páči sa mu jeho prístup, ktorý v deťoch vzbudzuje nadšenie pre techniku. Zaujme aj franšízantov na Slovensku?
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Zaistite si obchodný úspech na Franchise Expo v Budapešti 4. apríla 2024. Objavte dynamické príležitosti a nadväzujte kontakty s inovátormi v odbore.