S franšízou do ďalších miest
Cieľom značky Contours, ktorá sa špecializuje na budovanie fitness klubov určených pre ženy, je aj tento rok rozširovanie siete po celom Slovensku. "Momentálne rokujeme s troma vážnymi záujemcami, takže sme na dobrej ceste k otvorení ďalších pobočiek," prezrádza Ondřej Velc, konateľ firmy Alfréd, ktorá stojí za značkou Contours s tým, že na našom trhu funguje celkom 6 fitness centier Contours.
Podľa Velce však Slovensko poskytuje pre značku ďaleko väčší potenciál. "Naším cieľom je preniknúť s pobočkami do všetkých krajských miest, miesto však vidíme aj v ďalších mestách s počtom obyvateľov nad 40 tisíc," dopĺňa. Záujemca o licenciu na prevádzkovanie fitness klubu Contours musí byť pripravený na investíciu vo výške približne 28tisíc eur. Doba návratnosti investície sa potom podľa Velce pohybuje v rozmedzí jedného roka až troch rokov.
Nielen rozvojom pobočkovej siete sa Contours však v súčasnosti zaoberá. Aby aj svojim franšízantom pomohol budovať silnú členskú základňu, rozširuje aj množstvo služieb, ktoré môžu svojim klientkám poskytovať. "Chystáme nový druh skupinového cvičenia pre ženy a unikátny výživový program pre členky. Tesne pred spustením sú potom nové webové stránky a skúšame marketing, ktorý sa nám veľmi osvedčil v Českej republike," odhaľuje Ondřej Velc.
Prečítaj články
Značka Naturhouse u nás pôsobí už zhruba 15 rokov. Za tú dobu otvorila aj s pomocou franšízantov 35 výživových poradní. Kto sa môže stať majiteľom ďalších franšíz?
Franšízová sieť DepilConcept už má svojho master-franšízanta pre Slovensko. Okrem jednej pobočky, chce dalšie rozšíriť do miest s viac ako 30 tisíc obyvateľmi.
„Naše tržby vzrástli výrazne nad úroveň pred pandémiou, hovorí Alexandre Duque Lourenço, člen výkonnej rady franšízové sítě DepilConcept.
Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.
Značka Naturhouse ponúka franšízantom 2 typy pobočiek podľa lokalít, v ktorých pôsobí. Koľko je potrebné investovať do rozbehnutia podnikania?
Najčítanejšie
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Matej Varga prevádzkoval v Bratislave štyri reštaurácie Subway. Zároveň má na starosti rozvoj značky na Slovensku aj v Chorvátsku. Ako sa podniká pod svetoznámou značkou?
Franšízová sieť Extéria Market sa stará o BOZP, požiarnu ochranu a ďalšie zákonné povinnosti klientov. Firmy, ktoré ich nemajú splnené, sú príležitosťou na rast na trhu.
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov. Ako vie zosúladiť pracovný a súkromný život?