Moderná liečba
Váš koncept sa uchytil v celej Európe. Veľa ste expandovali. Môžete priblížiť kde tento rok?
Náš franchisový koncept Skinial sme rozvíjali nielen v Európe, ale aj v Austrálii a v septembri sme podpísali master-franchisovú zmluvu aj v Kanadě. Pokud ide o Európu, v Nemecku a Poľsku bolo prvý polrok o niečo slabšie, ale od jesene sa nám podarilo nájsť ďalších franchisantov. Podarilo sa nám tiež nájsť prvého partnera v Škandinávii. Dánsko sa pripojilo v druhej polovici roka.V Taliansku a Španielsku sa odstraňovanie tetovania bez laseru iba začína dostávať do povedomia, takže vládne autority v týchto štátoch ešte len riešili, kam zaradiť túto "liečbu" a kto by ju mal vykonávať. Keďže každý štát sa na našu metódu díva inak, je celkom ťažké nájsť systém, ako v tomto počiatočnom štádiu, vytvoriť stratégiu veľké expanzie. Skúsenosti, ktoré ale týmto získame, zdieľame s ďalšími spoločnosťami, ktoré prinášajú do stuhnutého trhu inovácie, a pomáhame tak meniť zabehnuté pravidlá.
Prečo si myslíte, že Váš koncept Skinial je tak úspešný u franchisantov?
Zameriavame sa na jednoduchú službu, kde veľa pracujeme, aby sme sa stali najlepšou spoločnosťou vo svete, ktorá ponúka službu odstránenie tetovania. Počiatočná investícia je nízka v porovnaní s návratom investície. Väčšina partnerov si kupuje našu licenciu vtedy, keď už sami vykonávajú podobnú prácu či aktivitu. Nevyžadujeme ani žiadne poplatky či royalties. Stratégia značky a zdravotné a technologické zázemie nám dáva istotu, že to čo robíme, robíme správne.
Nedávno sa Vám podarilo dostať sa aj do Spojených štátov, kde nie je tak ľahké uspieť. Ako sa Vám to podarilo?
V tomto ohľade nám pomohli aktivity v Poľsku. Jeden americký podnikateľ z Arizony, ktorý bol bývalý poľský občan, objavil náš koncept pri návšteve svojej rodiny v Poľsku. Kontaktoval nás a po niekoľkých rokovaniach sme s ním podpísali zmluvu a od októbra začne Skinial pôsobiť aj v USA. Za pár týždňov tak prvý záujemcovia môžu navštíviť štúdio v Miami.
Nie sú ľudia voči Vašej metóde odstránenie tetovania skeptickí? Laser je predsa najrozšírenejší.
Áno, laser je najrozšírenejšia metóda na odstránenie tetovania, ale aj nebezpečná. Očakávame, že počet zdravotných a vedeckých štúdií o škodlivosti lasera bude naďalej rásť. Laser neodstráni atrament, ten potom naďalej zostáva v tele a vytvára nanočastice a znečisťuje telo, lymfatické uzliny aj krvný obeh. V týchto dôsledkoch sa liečba laserom stane celosvetovým problémom. Myslíme si, že dopyt sa bude postupne presúvať na iné metódy odstránenie tetovania ako laserom. Sami to zaznamenávame aj vďaka vyššiemu záujmu o našu franchisovú licenciu Skinial.
Prečítaj články
Značka Naturhouse u nás pôsobí už zhruba 15 rokov. Za tú dobu otvorila aj s pomocou franšízantov 35 výživových poradní. Kto sa môže stať majiteľom ďalších franšíz?
Franšízová sieť DepilConcept už má svojho master-franšízanta pre Slovensko. Okrem jednej pobočky, chce dalšie rozšíriť do miest s viac ako 30 tisíc obyvateľmi.
„Naše tržby vzrástli výrazne nad úroveň pred pandémiou, hovorí Alexandre Duque Lourenço, člen výkonnej rady franšízové sítě DepilConcept.
Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.
Značka Naturhouse ponúka franšízantom 2 typy pobočiek podľa lokalít, v ktorých pôsobí. Koľko je potrebné investovať do rozbehnutia podnikania?
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.