Všetko je inak
Na českom trhu pôsobí veľa značiek, ktoré pomáhajú klientom s redukciou váhy. Čím je Systém asistovaného chudnutia odlišný?
Systém asistovaného chudnutia úplne stavia na hlavu veľké množstvo zažitých dietetických tvrdení vrátane toho, že je nutné obmedziť stravu a cvičiť. Ani jedno nie je potrebné. Systém asistovaného chudnutia je biochémia v praxi. Úplne vyvracia 50, 60 rokov staré domnienky, ktoré sa síce neustále opakujú, ale bohužiaľ ani tým sa nestanú pravdou. A na tieto nepravdivé tvrdenia potom doplácajú ľudia, pretože sa snažia dodržiavať všetky tie poučky, ale ich vlastné tela chátrajú. Systém asistovaného chudnutia je sprievodcom k navráteniu zdravia do tiel klientov.
Prečo ste si pre rozvoj siete zvolili cestu franchisingu?
Franchising je najvhodnejšia forma, pretože terapeut pracujúci Systémom asistovaného chudnutia nie je žiadny pracovník! Stáva sa podnikateľom, ktorý sám rozhoduje o tom, ako svoje peniaze využije, využíva prednosť franchisy, ale je si svojim pánom. Sme elitou diplomovaných nutričných terapeutov a naše vzdelanie prevyšuje klasický priemer, pretože franchisant je nútení sa aj naďalej vzdelávať a neostať na dosiahnutej úrovni.
Aké plány máte v Českej republike a na Slovensku? Koľko pobočiek podľa Vás na týchto dvoch trhoch nájde svoje miesto?
Podľa našich analýz, máme v Českej republike miesto pre 88 franchisantov. Na Slovensku by malo pôsobiť 25 franchisantov. V súčasnosti má Systém asistovaného chudnutia štyri pobočky. Vo Vrcholabí, v Mariánskych Lázniach a v Prahe sú v rukách franchisových partnerov. V Nymburku je v prevádzke jedna vlastná pobočka.
Ako vyzerá ideálny franchisant Systému asistovaného chudnutia?
Po skúsenostiach, ktoré sme získali, pretože predchádzajúci franchisanti idú do otvoreného prostredia, tak rozhodne musí byť priebojní, v každom prípade komunikatívni, empatickí a schopní spolupracovať. Je potrebné si uvedomiť , že aj keď je franchisant centrálou podporovaný, musí preukázať svoju iniciatívu.
Aké sú podmienky, okrem príslušného vzdelania, pre získanie franchisovej licencie?
Vzdelanie je najdôležitejšie. Franchisu Systému asistovaného chudnutia nemôže získať nikto, kto nemá príslušné vzdelanie, pretože k nám chodia chorí ľudia a terapeut musí vedieť, ako má vyzerať diéta s Crohnovým ochorením, celiakiou či warfarinom. Inak nie je potrebné nič iné, všetko ostatné sa rieši v súčinnosti s franchisorom.
Akú podporu od Vás franchisový partner získa?
Môže sa spoľahnúť na spoluprácu pri vyhľadávaní vhodných priestorov, know how overené funkčnou firmou, prepracované metódy spôsobu vedenia klientov. Okrem kompletného prevádzkového manuálu získa aj hotové marketingové postupy, spracované materiály ako napríklad karty klientov, doplnkové tabuľky, merania, tzv. biele a zelené pokyny alebo neustále aktualizované recepty k zníženiu nadváhy. Samozrejmosťou sú tiež webové stránky s vysokou mierou vyhľadávanosti.
Prečítaj články
Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Franšízová sieť Extéria Market sa stará o BOZP, požiarnu ochranu a ďalšie zákonné povinnosti klientov. Firmy, ktoré ich nemajú splnené, sú príležitosťou na rast na trhu.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.