Výhody pre starších
Špeciálne upravený program na zľavy World Senior Card (WSC) je určený pre osoby staršie ako 50 rokov. Program bol navrhnutý českou firmou Senior Agentura, ktorá sa rozhodla ho rozvíjať na báze franchisy. Populácia starších spotrebiteľov neustále rastie a ich preferencie sú špecifickejšie. To je dôvod, prečo sa spoločnosť zamerala predovšetkým na tento segment. Spoločnosť by chcela, aby program fungoval po celej Európe.
V Česku sa zľavové karty WSC osvedčili a predajné a servisné miesta sa nachádza už takmer vo všetkých častiach republiky. "Kartu sme prvýkrát uviedli v Českej republike ako pilotný projekt a zaznamenala rastúci úspech. Teraz máme ambície v nasledujúcich dvoch rokoch náš koncept uviesť do väčšiny štátov Európy," poznamenáva Ladislav Jirouš, manažér zodpovedný za rozvoj franchisingového reťazca v spoločnosti Senior Agentura. Franchisové partnery našla firma už aj na Slovensku, Grécku a Cypru, kde sa dolaďujú podmienky.
Ďalšie európske krajiny na master-franchisingového partnera čakajú. "Hľadáme master-franchisantov, ktorí by boli schopní vytvoriť sieť predajných a servisných jednotiek na celom miestnom trhu. Program WSC nevytvára náš zisk od podnikateľov. Ak už podnikatelia poskytnú nejakú zľavu, tak len v prospech zákazníkov. Našou devízou je možnosť globálneho využitia zľavové karty vo všetkých štátoch zapojených do programu," dodáva Ladislav Jirouš.
Prečítaj články
Celosvetová franšíza The Alternative Board poskytuje manažérske a obchodné poradenstvo už vyše 30 rokov. Na Slovensku dopyt po ich službách rastie a preto hľadá nových franšízantov.
Mail Boxes Etc. je franšíza pre vás, ktorí hľadáte podnikanie s medzinárodným úspechom. To je prípad aj Saši Cvetojeviča, master-franšízanta pre jadranský región. Čo záujemcom radí?
„Každý rok sa nám darí rozširovať pôsobenie o jeden až dva regióny,“ prezrádza Jana Škabradová, Operation Manager franšízovej siete TAB Board.
Spoločnosť MBE dosiahla vlani tržby vo výške 1,3 miliardy eur. Veľký podiel na tom majú aj franšízové pobočky tejto globálnej siete. Uspieť chce aj na Slovensku.
„V najbližších dvoch rokoch chystáme otvoriť až 10 franšízových pobočiek Extéria Market. Na rade je aj vstup na nový trh,“ prezrádza zakladateľ siete Miloslav Ramach.
Najčítanejšie
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov. Ako vie zosúladiť pracovný a súkromný život?
Samostatné podnikanie v neznámych vodách sa mi oplatilo, tvrdí franšízant Marcel Šurka. Pod konceptom značky 1. Day dnes vedie prevádzku v Banskej Bystrici.
Matej Varga prevádzkoval v Bratislave štyri reštaurácie Subway. Zároveň má na starosti rozvoj značky na Slovensku aj v Chorvátsku. Ako sa podniká pod svetoznámou značkou?
O koncepte TAB Board počul Igor Axamít prvýkrát v roku 2015. Dnes ako jeho franšízant poskytuje malým a stredným podnikateľom pomoc, ktorú by sám ocenil vo svojich začiatkoch.