Franchisové jazykové školy Speak Up, ktoré sa zameriavajú na výučbu angličtiny, pôsobia v Poľsku, Rusku, Turecku a na Ukrajine.
Piatok
25.07.2014
Franchisový koncept jazykových škôl Speak Up sa rozhliada po master-franchisantovi. Verí, že tu môže uspieť.
 

V konkurenčnom prostredí chce u nás obstáť franchisový koncept jazykovej školy zameraný predovšetkým na angličtinu Speak Up. Ako formu expanzie sa spoločnosť rozhodla nájsť master-franchisového partnera, ktorý by prostredníctvom predaja franchisových licencií vybudoval sieť jazykových centier. Obstáť by chceli aj na Slovensku a v Rumunsku.

Franchisový koncept Speak Up pochádza zo susedného Poľska, ale uchytiť sa dokázal aj v Rusku, Turecku a na Ukrajine. Dohromady sa angličtinu učia klienti v 66 franchisových miestach. „Naše školy dosahujú rast obratu až o 40 %,“ približuje Daniel Fischer, riaditeľ medzinárodného rozvoja Speak Up. Investícia pre master-franchisantov však nie je malá. Podnikateľ musí disponovať dostatočným kapitálom, vstupná investícia sa pohybuje od 100 tisíc do 500 tisíc euro.

Český trh je podľa spoločnosti Speak Up stále nenasýtený a je tu priestor pre ďalšiu jazykovú školu. „Uskutočnili sme hĺbkovú štúdiu, z ktorej nám vyšlo, že ľudia majú neustále veľký záujem o výučbu angličtiny,“ dodáva Daniel Fischer s tým, že firma chce zo začiatku so svojim franchisovým konceptom preniknúť do veľkých miest nad 100 tisíc obyvateľov. V prípade Českej republiky by malo ísť o mestá Praha, Brno a Ostrava. Spoločnosť dúfa, že práve franchisový model pomôže k tomu, aby sa sieť Speak Up úspešne rozvinula.


Populárne na fóre