Fitness pre ženy
Konkurencia v oblasti fitness štúdií vedie firmy k tomu, že musia svoje podnikanie neustále inovovať. Preto franchisová sieť Contours, ktorá sa vyznačuje 30minutovými kruhovými tréningami pre ženy, sa zamerala na pole zdravotného cvičenia a integruje do svojich pobočiek služby nutričného a motivačného poradenstva. Do toho pokračuje vo vyhľadávaní franchisantov v krajských mestách.
Na Slovensku sa práve nachádza 6 fitness centier Contours a spoločnosť Alfréd, ktorá drží master-franchisovú licenciu pre ČR a SR, u nás plánuje obsadiť všetky krajské mestá. „Aj na Slovensku si naše cvičenie našlo veľa zákazníčok. Máme v pláne obsadiť všetky okresné mestá,“ približuje ciele na Slovensku Ondřej Velc, konateľ firmy Alfréd. Aj tu sa bude integrovať nutričné a motivačné poradenstvo, aby členky mohli mať ešte väčšiu radosť zo života.
Franchisový koncept Contours je v susednom Česku úspešnejší. Už obsadil takmer všetky mestá nad 30 tisíc obyvateľov a vrhol sa aj na menšie, minulý rok boli uvedené do prevádzky fitness v Kroměříži a Jirkove. „Tieto pobočky fungujú vysoko nad očakávania. Vysvetlením môže byť nízka konkurencia v menších mestách,“ vymenováva úspech Ondřej Velc.
Prečítaj články
Značka Naturhouse u nás pôsobí už zhruba 15 rokov. Za tú dobu otvorila aj s pomocou franšízantov 35 výživových poradní. Kto sa môže stať majiteľom ďalších franšíz?
Franšízová sieť DepilConcept už má svojho master-franšízanta pre Slovensko. Okrem jednej pobočky, chce dalšie rozšíriť do miest s viac ako 30 tisíc obyvateľmi.
„Naše tržby vzrástli výrazne nad úroveň pred pandémiou, hovorí Alexandre Duque Lourenço, člen výkonnej rady franšízové sítě DepilConcept.
Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.
Značka Naturhouse ponúka franšízantom 2 typy pobočiek podľa lokalít, v ktorých pôsobí. Koľko je potrebné investovať do rozbehnutia podnikania?
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.