Niekoľko desiatok
Spoločnosť Kinekus pôsobí na našom trhu už viac ako 23 rokov. Za tú dobu si prešla nielen mnohými úspechmi, ale aj radom zmien a úskaliami. V súčasnosti má táto sieť predajní na Slovensku 8 pobočiek, pričom tie v Žiline, Trenčíne, Ružomberku a Bratislave prevádzkuje sama. V rukách franchisantov sú potom obchody v Prievidzi, Púchove, Martine a Topoľčanoch.
Stratégia, ktorú spoločnosť pre svoju expanziu zvolila, sa riadia jednoduchým pravidlom: Byť čo najbližšie zákazníkovi. "Máme veľký záujem otvoriť predajne vo väčších mestách. Malo by sa jednať o niekoľko desiatok obchodov, pretože práve v tomto segmente vidíme veľký potenciál a zaujímavú podnikateľskú príležitosť," hovorí manažér franchisového reťazca Kinekus Karol Klacko s tým, že momentálne sa spoločnosť sústredí na rozvoj na slovenskom trhu. Avšak, do budúcnosti nie je vylúčená ani expanzia do zahraničia. To, či by sa tak stalo prostredníctvom master-franchisovej licencie, alebo otváraním vlastných obchodov, je otázkou nájdenie tých správnych partnerov.
Záujemca o franchisovú licenciu Kinekus by mal mať hlavne chuť stať sa úspešným členom tejto siete. "Uvítame znalosť a Skúsenosti s prevádzku maloobchodu, vedením personálu, schopnosť dodržiavať pravidlá, postupy a podmienky franchisovej zmluvy. Dôležitý je aj dostatočný kapitál pre rozjazd, ktorý súvisí so zariadením a naskladnením Predajne," dopĺňa Karol Klacko. Franchisová centrála Kinekus pre každého franchisanta zabezpečuje centrálny nákup tovaru a služieb, silnú marketingovú podporu predaja, výhodnejšie ceny a podmienky v centrálnom sklade ako aj u dodávateľov , ktorý sú súčasťou konceptu. "Samozrejmosťou je aj odborné vyškolenie zamestnancov na našich predajniach," dodáva Klacko.
Prečítaj články
V minulom roku oslávila značka Kinekus 30 rokov fungovania na trhu. Je pripravená ďalej rásť prostredníctvom franšízantov. Do akých miest sa hodí?
Obsadiť krajské mestá a následne preniknúť do okresných. Taký je plán franšízového konceptu Kinekus.
Každé okresné mesto, kde ešte nie sme, je pre nás výzvou a súčasne plánom rozvoja prevádzok, prezrádza Štefan Francisty, manažér franchisovej siete spoločnosti Kinekus zo Žiliny.
Sieť Orion zažíva prudký rozvoj predajní ako v Čechách, tak aj na Slovensku.
Sieť obchodov s domácimi potrebami Orion má za cieľ u nás vybudovať rovnako hustú sieť predajní ako v domácom Česku.
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.