Ekologické podnikanie

Už v 5 regiónoch Českej republiky môžu využiť zákazníci suchého umývanie áut bezvodá. Franchisanti pôsobí v Moravskosliezskom, Juhočeskom, Juhomoravskom kraji, Vysočine a Prahe.
Streda
16.07.2014
Franchisový koncept Bezvody obsadil už 5 krajov v Česku. V hľadáčiku má aj Slovensko.
 

V minulom roku sa u našich západných susedov objavila služba suchého umývania automobilov, u ktorej sa používa minimum vody. Jednou zo spoločností, ktoré začali túto službu poskytovať, sa stala firma Bezvody. Pre svoj ​​rozvoj využila značka najmä franchisové spolupráce a vďaka nej obsadila už 5 regiónov ČR. Majiteľ konceptu nevylučuje ani expanziu k nám.

Suché umývanie áut sa stáva pomaly ale isto trendom. Dokazuje to aj úspech franchisového konceptu Bezvody. "Čo sa týka franchisingu, máme pokryté regióny Prahy, Juhočeský, Vysočinu, Juhomoravský a Moravskosliezský. Naším cieľom je pokryť a stabilizovať našu obchodnú sieť v ČR," dodáva konateľ firmy Bezvody Jiří Hrach. Spoločnosť stavila mimo rozvoja na báze franchisy tiež na spoluprácu formou klasického veľkoobchodu v regiónoch.

Propagácia ekológie

O suché umývanie sa zaujíma čoraz viac podnikateľov, ktorí tiež pokukujú po kúpi franchisovej licencie. V tejto chvíli spoločnosť bezvodej rokuje s podnikateľmi o obsadenie ďalších dvoch krajov. "Záujem monitorujeme aj v zahraničí. V budúcnosti by sme určite radi našu službu ponúkli v štátoch ako Slovensko, Nemecko či Rakúsko," opisuje plány Jiří Hrach.

Službu Bezvody využíva okrem koncových spotrebiteľov tiež firemná klientela, ktorá týmto spôsobom necháva čistiť svoje vozové parky. "Pre firemnú klientelu sme pripravili nový program Bezvody2014 +, ktorý je zameraný na ekologické správanie pri údržbe vozového parku. Pre týchto klientov ponúkame marketingovú podporu," približuje stratégiu Jiří Hrach s tým, že marketing na propagáciu Bezvody sa stáva pre firmu jednou z priorít.