Spoločnosť Ponature obhospodaruje 25 franchisových pobočiek Envy.
11.07.2014
Značka Envy prichádza na trh s novým konceptom - značkou Kilpi. Chce ju rozšíriť po celom Slovensku.
 

V minulom roku získala licenciu na franchisový koncept značky Envy spoločnosť Ponature. Po stabilizácii franchisového reťazca sa tento rok rozhodla predstaviť novú outdoorovú značku Kilpi inšpirovanú severským podnebím, s ktorou chce expandovať po celom Slovensku a tiež v Českej republike. V súčasnej chvíli chystá spoločnosť rebranding predajní Envy na Kilpi, ktorý by mal prebehnúť na jeseň. Franchisovú licenciu však firma už predáva na obe značky.

"Značku Kilpi hodláme marketingovo podporiť a rozšíriť ju v rámci predajnej siete po celej Českej a Slovenskej republike formou monobrandových predajní," dodáva manažér franchisového reťazca firmy Ponature Roman Cahel s tým, že obchody Kilpi by sa mali okrem obchodných centier objaviť aj v menších mestách. Momentálne na českom a slovenskom trhu nájdeme dohromady 25 franchisových obchodov Envy, ktoré odevy pod značkou Kilpi ponúkajú v rámci svojho sortimentu.

Tento rok sa vlastné aj franchisové obchody Envy museli vysporiadať s miernou zimou, ktorá zasiahla predovšetkým oblasť trhu ponúkajúce zimné oblečenie. "Dovolím si povedať, že všetky firmy predávajúce prevažne zimný sortiment a špecializujúce sa na zimné športové oblečenie mali iné očakávania predaja v období január až apríl 2014," konštatuje Roman Cahel a dodáva, že konkurencia na trhu je veľká a spotrebiteľ viac vyberavý. Firma Ponature však verí, že značka Kilpi, ktoré znamená fínsky štít, si svojich zákazníkov nájde.