Zdravie až domov
Zdravé menu šité na mieru podľa potrieb klientov ponúka franchisový koncept Fitness food menu, ktorý v minulom roku úplne zmenil image. Počas roka spoločnosť tiež predstavila administratívny systém so zákazníckou sekciou a do toho otvárala ďalšie franchisové pobočky. "Otvorili sme pobočky pre obsluhu regiónu Karlovy Vary, Sokolov a Tachov," dodáva majiteľ firmy Tomáš Volf.
"Krabičková diétu" rozbehla firma Fitness food menu už po celej Českej republike. Zákazníci si môžu objednať jedlo už zo 44 predajných miest po celom Česku a vďaka veľkému úspechu sa značka rozhodla expandovať aj na Slovensko. "Naše aktivity sú v túto chvíľu venované predovšetkým preniknutiu na slovenský trh. Ten je z pohľadu franchisora pre nás prioritou," hovorí Tomáš Volf s tým, že firma má zazmluvnené prvé kontrakty a kolaudujú priestory určené na výrobu.
Výrobná pobočka bude po zahájení prevádzky obsluhovať mesta Malacky, Senica, Trnava a Bratislava. Kladne spoločnosť vníma aj pozitívny ohlas potenciálnych franchisových partnerov. "Podnikatelia vnímajú náš franchisový koncept ako medzeru na trhu a zaujímajú sa o našu licenciu. Už teraz rokujeme s 3 záujemci o franchisovú licenciu," komentuje záujem Tomáš Volf. Vada slovenského trhu je podľa Volfa v zlej legislatíve, ktorá je iná v nárokoch na výrobu jedla než v Česku.
Prečítaj články
Značka Naturhouse u nás pôsobí už zhruba 15 rokov. Za tú dobu otvorila aj s pomocou franšízantov 35 výživových poradní. Kto sa môže stať majiteľom ďalších franšíz?
Franšízová sieť DepilConcept už má svojho master-franšízanta pre Slovensko. Okrem jednej pobočky, chce dalšie rozšíriť do miest s viac ako 30 tisíc obyvateľmi.
„Naše tržby vzrástli výrazne nad úroveň pred pandémiou, hovorí Alexandre Duque Lourenço, člen výkonnej rady franšízové sítě DepilConcept.
Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.
Značka Naturhouse ponúka franšízantom 2 typy pobočiek podľa lokalít, v ktorých pôsobí. Koľko je potrebné investovať do rozbehnutia podnikania?
Najčítanejšie
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Matej Varga prevádzkoval v Bratislave štyri reštaurácie Subway. Zároveň má na starosti rozvoj značky na Slovensku aj v Chorvátsku. Ako sa podniká pod svetoznámou značkou?
Franšízová sieť Extéria Market sa stará o BOZP, požiarnu ochranu a ďalšie zákonné povinnosti klientov. Firmy, ktoré ich nemajú splnené, sú príležitosťou na rast na trhu.
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov. Ako vie zosúladiť pracovný a súkromný život?