27.06.2014

Zdravie až domov

Franchisový koncept Fitness food menu pokračuje v rozvoji konceptu na Slovensku. V Česku otvorila ďalšie pobočky.

Zdravé menu šité na mieru podľa potrieb klientov ponúka franchisový koncept Fitness food menu, ktorý v minulom roku úplne zmenil image. Počas roka spoločnosť tiež predstavila administratívny systém so zákazníckou sekciou a do toho otvárala ďalšie franchisové pobočky. "Otvorili sme pobočky pre obsluhu regiónu Karlovy Vary, Sokolov a Tachov," dodáva majiteľ firmy Tomáš Volf.

"Krabičková diétu" rozbehla firma Fitness food menu už po celej Českej republike. Zákazníci si môžu objednať jedlo už zo 44 predajných miest po celom Česku a vďaka veľkému úspechu sa značka rozhodla expandovať aj na Slovensko. "Naše aktivity sú v túto chvíľu venované predovšetkým preniknutiu na slovenský trh. Ten je z pohľadu franchisora ​​pre nás prioritou," hovorí Tomáš Volf s tým, že firma má zazmluvnené prvé kontrakty a kolaudujú priestory určené na výrobu.

Výrobná pobočka bude po zahájení prevádzky obsluhovať mesta Malacky, Senica, Trnava a Bratislava. Kladne spoločnosť vníma aj pozitívny ohlas potenciálnych franchisových partnerov. "Podnikatelia vnímajú náš franchisový koncept ako medzeru na trhu a zaujímajú sa o našu licenciu. Už teraz rokujeme s 3 záujemci o franchisovú licenciu," komentuje záujem Tomáš Volf. Vada slovenského trhu je podľa Volfa v zlej legislatíve, ktorá je iná v nárokoch na výrobu jedla než v Česku.

Zdieľaj článok

Komentáre na fórum

0
Zdravie až domov

K tomuto článku nie je zatiaľ komentár. Váš bude prvý.

Fórum 5 téma, 5 komentáre

chcete viac?

newsletter Franchising.sk

If you see this, leave this form field blank