Na cesty s franchisou
Pôvodom poľská cestovná agentúra si zvolila pre zahraničnú expanziu Slovensko a tiež Českú republiku najmä preto, že jej vedenie verí, že oba trhy majú s tým poľským veľa spoločných znakov. Výhodu potom vidí aj v geografickej blízkosti. Prvotným cieľom spoločnosti je nájsť na oboch trhoch partnera, vďaka ktorému otvorí prvú pobočku. Tá bude následne slúžiť ako pilotný projekt a napomôže tak hľadanie ďalších franchisových partnerov tak, aby sa sieť rozšírila po oboch republikách.
Záujemca o franchisovú licenciu by mal mať znalosti z odboru a chuť rozvíjať značku My Travel na českom a slovenskom trhu. Na zriadenie a vybavenie pobočky My Travel si musia pripraviť zhruba 9000 EUR. Ďalej na neho bude čakať mesačný poplatok za vo výške približně 90 EUR za informačné systémy, marketingovú podporu a poštovné.
My Travel je cestovná agentúra, ktorá predáva cestovné služby poskytované rôznymi touroperátormi. Mimo to klientom ponúka aj predaj leteniek, autobusových cestovných lístkov a tiež cestovné poistenie. V domovskom Poľsku má My Travel momentálne 65 pobočiek, z ktorých 60 je v rukách franchisantov. "Naším cieľom je mať na konci tohto roka v Poľsku 80 kancelárií, samozrejme bez toho, aby sme nejako zľavili zo svojich požiadaviek na kvalitu poskytovaných služieb," povedal Damian Ozga, CEO spoločnosti My Travel.
Prečítaj články
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Vedenie siete Extra Služby mierne upravilo nastavenie celého franšízového konceptu. Za posledný rok počet franšízantov a partnerov výrazne narástol.
„Máme pripravené pobočky čakajúce na otvorenie, za ktorého oneskorením stojí COVID-19," hovorí Mario Martinek, riaditeľ spoločnosti Bright World stojaci za franšízou LG Laundry Lounge.
Franšízová sieť Extra Služby vstúpila na náš trh s prvou prevádzkarňou Extra Sťahovanie v Bratislave. Akú podporu ponúka svojim franšízantom?
Motýlie domy Papilonia aj v tejto neľahkej dobe preukazujú svoju atraktivitu a komerčný potenciál. Franšízantov hľadajú aj na Slovensku.
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.