Druhý ročník na jeseň
Výstava, ktorá sa uskutoční 29. a 30. októbra, okrem iného prinesie informácie na téma financovania, rozvoja podnikania, vzdelávania, odbornej prípravy, koučovania pre začínajúcich, alebo malých podnikateľov. Táto prezentácia firiem a osobností oboru bude sústredená do dvoch výstavných dní a sľubuje priniesť podnetné skúsenosti a rady ako skrátiť cestu od rozhodnutia podnikať k vlastnému podnikaniu.
Podujatie, ktoré bude prebiehať v spojení s obsahovo bohatou konferenciou zameranou na marketing, podnikanie, financovanie a predstavenie franchisových systémov, je určená všetkým záujemcom o tento obor podnikania. „Našim cieľom je realizovať na slovenskom trhu kvalitné stretnutie odborníkov a firiem z oblasti franchisingu, inšpirovať sa skúsenosťami a prinášať zaujímavé franchisingové koncepty. Prajeme si, aby táto špecializovaná výstava spojená s konferenciou a prezentáciou firiem posilnila a skultivovala slovenský trh a tiež podporila obor ako celok“, uviedol prezident Slovenskej franchisingovej asociácie Jozef Šétaffy.
Výstava je určená predovšetkým pre tých, ktorý pôsobia v oblasti malého a stredného podnikania a franchisingu. Na akcii sa predstaví koncepty hľadajúci franchisových partnerov nielen na Slovensku. Výstava ponuka priestor pre komunikáciu zo zákazníkom a záujemcom o nákup franchisovej licencie, pre prezentáciu nových nápadov a trendov v podnikaní. Zároveň predstavuje miesto stretávania odborníkov a podnikateľov so záujmom o franchisový spôsob podnikania a ponuku franchisových licencií.
Prečítaj články
Dom farieb je franšízová sieť, ktorá za roky svojej existencie zažila už niekoľko stavebných boomov aj kríz. Ako sa u nás vyvíja trh s farbami, nátermi a lakmi ?
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Franšízová sieť Extéria Market sa stará o BOZP, požiarnu ochranu a ďalšie zákonné povinnosti klientov. Firmy, ktoré ich nemajú splnené, sú príležitosťou na rast na trhu.
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
Celosvetová franšíza The Alternative Board poskytuje manažérske a obchodné poradenstvo už vyše 30 rokov. Na Slovensku dopyt po ich službách rastie a preto hľadá nových franšízantov.
Najčítanejšie
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Matej Varga prevádzkoval v Bratislave štyri reštaurácie Subway. Zároveň má na starosti rozvoj značky na Slovensku aj v Chorvátsku. Ako sa podniká pod svetoznámou značkou?
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov. Ako vie zosúladiť pracovný a súkromný život?
Samostatné podnikanie v neznámych vodách sa mi oplatilo, tvrdí franšízant Marcel Šurka. Pod konceptom značky 1. Day dnes vedie prevádzku v Banskej Bystrici.
Populárne na fóre
TOP 10 svetových franšíz
7-eleven je obchod so zmiešaným tovarom? 7-eleven je mezinárodní řetězec maloobchodů se smíšeným zbožím.
10 krokov k založeniu firmy
Vyborna stranka, sice si neviem predstavit ako studujem obchodny zakonnik.Peniaze som si zarobil v zahranici, a nemam skolu,ktora by ma naucila orientovat sa v takych...