Barter sa oplatí
Spolupráca na báze poskytnutia služby za inú službu, tzv. barter, sa na trhu začína viac uplatňovať. Veľa o tom môže povedať spoločnosť LQZ Czechia, ktorá pomáha malým a stredným podnikom získavať zákazky, ktoré môžu sprostredkovať prostredníctvom barteru. Minulý rok sa firma rozhodla využiť aj franchising, aby sa rozšírila do ďalších krajov. Oplatilo sa to.
Tento rok už firma našla prvého franchisanta a hlási sa ďalší. „Zaznamenávame vysoký záujem o našu franchisovú licenciu LQZ Czechia. Jednáme už so šiestimi záujemcami o podpísaní zmluvy,“ komentuje úspechy konateľka spoločnosti LQZ Czechia Hana Bendová a dodáva, že okrem Česka by rada našla partnerov aj za hranicami. V úvahu pripadá Slovensko a Poľsko. „Máme asi 15 záujemcov o master-licenciu v Poľsku, ale v túto chvíľu sa všetko prejednáva,“ približuje plány Hana Bendová.
Obchodom na základe barterovej výmeny sa darí. „ Minulý rok sa spoločnosti darilo vykazovať rastové hodnoty. Začiatok tohto roka ukázal oveľa lepšie výsledky a predpokladáme, že náš rast bude naďalej pokračovať,“ približuje výsledky Hana Bendová. Firma plánuje nájsť tento rok master-franchisantov v Poľsku a na Slovensku a v ČR chce predať aspoň 5 franchisových licencií.
Prečítaj články
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Vedenie siete Extra Služby mierne upravilo nastavenie celého franšízového konceptu. Za posledný rok počet franšízantov a partnerov výrazne narástol.
„Máme pripravené pobočky čakajúce na otvorenie, za ktorého oneskorením stojí COVID-19," hovorí Mario Martinek, riaditeľ spoločnosti Bright World stojaci za franšízou LG Laundry Lounge.
Franšízová sieť Extra Služby vstúpila na náš trh s prvou prevádzkarňou Extra Sťahovanie v Bratislave. Akú podporu ponúka svojim franšízantom?
Motýlie domy Papilonia aj v tejto neľahkej dobe preukazujú svoju atraktivitu a komerčný potenciál. Franšízantov hľadajú aj na Slovensku.
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.