Dopredu s inováciami
Aj napriek nepriaznivým podmienkam na trhu sa darí poisťovacej spoločnosti INSIA rozširovať svoju sieť. Veľkú zásluhu na tom má aj jej stratégia rozvíjať sa na základe franchisovej spolupráce. Počas prvého štvrťroka INSIA otvorila ďalších 30 franchisových kancelárií a ich počet celkovo prekročil 350. Spoločnosť sa tiež úspešne rozvíja aj v zahraničí a okrem toho kladie dôraz aj na technologické inovácie.
„V nasledujúcom období sa zameriame predovšetkým na rast siete v Česku, ale aj na rozvoj našich zahraničných zastúpení v spolupráci so strategickým partnerom Marsh,“ dodáva generálny riaditeľ Ivan Špirakus. INSIA má v súčasnosti kancelárie okrem Českej republiky tiež na Slovensku, v Poľsku, v Rumunsku a v Taliansku. Za hranicami je rozvoj úspešný, čo potvrdzuje otváranie ďalšej, už štvrtej, kancelárie v Rumunsku.
Doba ide dopredu a INSIA si je toho vedomá. Preto sa snaží neustále zlepšovať svoj prevádzkový systém Yeti. Aby makléri mali prácu jednoduchšiu, spoločnosť vyvinula aplikáciu Yeti pre mobilné telefóny na prácu s emailom. „Makléri môžu vďaka tomu byť neustále online, aj keď nie sú pri svojom počítači. Zverejnenie aplikácie korešponduje s víziou spoločnosti INSIA prinášať zmeny tak, aby boli pre všetkých čo najskôr použiteľné,“ komentuje funkciu IT riaditeľ firmy INSIA Tomáš Brablec s tým, že programátori práve pracujú na vývoji aplikácie autopoistenia pre taliansky trh a na ďalších funkciách Yeti pre telefóny.
Prečítaj články
Vedenie finančne-poradenskej spoločnosti Simplea má teraz na starosti Tibor Baťánek. Jednou z jeho úlohou je naďalej rozširovať franšízovú sieť Simplea Point.
Prvá Simplea Point zahájila prevádzku v marci v Liptovskom Mikuláši. Po severe a juhu Slovenska sa na konci júna prvej pobočky dočkala aj Bratislava.
„Slovensko je zaujímavý trh vďaka menším a stredne veľkým mestám. Tie sú pre naše finančné franšízy tým pravým miestom," hovorí zakladateľ Partners Petr Borkovec.
Spoluzakladateľ a riaditeľ franšízovej siete Paysera Liudas Kanapienis pochádzajúcej z Litvy v rozhovore hovorí nie iba o zvláštnostiach finančného on-line sektora a "banklinku".
Paysera poskytuje obchodníkom systém bezhotovostných platieb i zmenární v jednom. Čo presne robia franšízanti firmy z Litvy?
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.