Novo v Hlohovci
Vyťaženosť pobočky realitnej siete Directreal v Seredi a množstvo ponúk nehnuteľností z okolia Hlohovca stojí za plánom spoločnosti otvoriť novú pobočku práve v tomto meste. „Otvorením kancelárie v Hlohovci chceme zabezpečiť pre našich klientov ako aj pre maklérov väčší komfort pri poskytovaní služieb, zázemie pri osobných stretnutiach a tiež lepšie zviditeľnenie našej značky,“ vyjadrila sa majiteľka kancelárie Katarína Halabrínová, ktorá vlastní kanceláriu aj v spomínanej Seredi.
Otvoriť ďalšiu pobočku sa Katarína Halabrínová rozhodla aj na základe dobrej skúsenosti s franchisovým podnikaním, v ktorom vidí rad výhod. „Na začiatku nám umožňuje nastúpiť do už rozbehnutého vlaku. Nemusíme strácať čas skúšaním správnych postupov. Všetko, čo súvisí so sprostredkovaním predaja nehnuteľností, je vymyslené a najmä efektívne odskúšané v praxi. Vieme hneď na začiatku, čo funguje, ale aj to, čo zaručene nefunguje,“ hovorí Katarína Halabrínová s tým, že ak franchisant svoju činnosť citlivo prispôsobí podmienkam v jednotlivých lokalitách, neúspechu sa nemusí obávať.
V týchto dňoch už bola podpísaná nájomná zmluva a majiteľka pracuje na zariaďovaní priestorov novej realitnej kancelárie. Vďaka novej realitnej kancelárii v Hlohovci sa počet pobočiek slovenského siete Directreal zvýši na 31.
Prečítaj články
O potenciáli realitnej siete Directreal na slovenskom trhu sme sa okrem iného rozprávali s jedným z jej majiteľov Mariánom Patákom.
Realitná sieť Directreal expandovala od roku 2007 nielen na Slovensku, ale aj za hranice.
Slovenská realitná sieť opäť rozširuje svoje pôsobenie. Aktuálne sa počet pobočiek Directreal vyšplhal na 33.
Realitná sieť RE/MAX vlani na Slovenskú otvorila 10 nových kancelárií. Má za sebou úspešný rok.
Medzinárodná realitná sieť CENTURY 21 plánuje na Slovensku expanziu. Za týmto účelom hľadá vhodných kandidátov, ktorí poznajú lokálny trh.
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.