Americké putá
Podnikatelia, ktorí sa pohrávajú s myšlienkou začať podnikať pod franchisovou značkou, väčšinou pokukujú po značkách, v ktorých vidia zaručený úspech. Aj tento rok sa analytické spoločnosti predháňajú v rebríčkoch, ktoré franchisové značky budú úspešné vo svete. O jednu takúto štatistiku sa pokúsil aj americký poisťovací server American Business Credit a ukázal najúspešnejšie koncepty v rodisku franchisingu, v Spojených štátoch amerických.
Keďže franchisových značiek sa na trhu nachádza obrovské množstvo v ktorom sa ťažko orientuje, server American Business Credit vytvoril rebríček 10 značiek, do ktorých sa oplatí investovať. Na prvom mieste sa umiestnil franchisový koncept fitness štúdií Anytime Fitness, ktorý funguje v Amerike od roku 2001 a prevádzkuje už viac ako 2400 pobočiek. Tieto štúdiá sa umiestili na prvých miestach aj v iných rebríčkoch. Podľa odborníkov je to vďaka originálnemu konceptu fitness, ktoré sú otvorené nonstop a nízkym obstarávacím investíciám.
Druhú pozíciu obsadili hotely Hampton Inn. Tie už v USA ubytovávajú klientov takmer v 2 tisícoch pobočkách. Top 3 uzatvára gastronomický koncept Dunkin‘ Donuts s viac ako 10 tisíc prevádzkami. V prvej desiatke sa umiestil aj koncept reštaurácií Denny’s ponúkajúci jedlá od raňajok po večere, ktorý sa snaží aj o expanziu na českom trh. Gastronómia zostáva stále najobľúbenejšou, do rebríčka serveru sa umiestili ešte dva franchisové koncepty z tejto kategórie, Subway a Pizza Hut pôsobiaci aj u nás.
Prečítaj články
Originálny vzdelávací franšízový program pracuje s obľúbenou detskou stavebnicou. Čím by mohli ich kurzy u nás zaujať?
Zaistite si obchodný úspech na Franchise Expo v Budapešti 4. apríla 2024. Objavte dynamické príležitosti a nadväzujte kontakty s inovátormi v odbore.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
V dňoch 16. až 18. marca 2024 sa koná Franchise Expo Paris 2024, najväčšia európska udalosť v oblasti franchisingu. Čo sa chystá?
Fruitissimo je na trhu dvadsať rokov a zavedený franšízový model sa presadzuje v nových krajinách. Aké sú najbližšie plány značky?
Najčítanejšie
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov. Ako vie zosúladiť pracovný a súkromný život?
Matej Varga prevádzkoval v Bratislave štyri reštaurácie Subway. Zároveň má na starosti rozvoj značky na Slovensku aj v Chorvátsku. Ako sa podniká pod svetoznámou značkou?
Populárne na fóre
TOP 10 svetových franšíz
7-eleven je obchod so zmiešaným tovarom? 7-eleven je mezinárodní řetězec maloobchodů se smíšeným zbožím.
10 krokov k založeniu firmy
Vyborna stranka, sice si neviem predstavit ako studujem obchodny zakonnik.Peniaze som si zarobil v zahranici, a nemam skolu,ktora by ma naucila orientovat sa v takych...