S nádychom futbalu
Šport by mal byť prirodzenou súčasťou nášho života, a to už od detstva. Práve o tom sú presvedčení tvorcovia franchisovej siete Socatots, ktorá má ambície stať sa na Slovensku číslom jeden medzi vzdelávacími športovými programami, ktorá sa venuje výchove detí už od batoliat. Preto, aby sa jej to podarilo, hľadá master-franchisového partnera, ktorý by v tuzemsku túto sieť rozvíjal. „Socatots je celosvetový program určený dievčatám i chlapcom vo veku od 6 mesiacov do 5 rokov s ohľadom na ich komplexný rozvoj,“ hovorí Przemyslaw Olewnik, predseda predstavenstva spoločnosti Socatots Poľska s tým, že tréning je organizovaný vo forme tried rôznej náročnosti prispôsobených potrebám detí rôzneho veku.
Socatots umožňuje svojim partnerom v rámci franchisovej siete investovať do už kompletne zavedeného a osvedčeného konceptu, ktorý sa osvedčil aj v ďalších 55 krajinách sveta. Master-franchisant získa prístup k obchodnej stratégii konceptu, jeho metódam získavania nových zákazníkov a marketingovým materiálom.
Doteraz sa do programu Socatots zapoili viac ako dva milióny detí a ich rodičov z už spomenutých 55 krajín. Tí môžu navštevovať viac ako 800 škôlok. Iba v susednom Poľsku nájdeme viac ako 250 škôlok programu Socatots, plánom je však zvýšiť ich počet až na 400.
Prečítaj články
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Vydavateľstvo Modrý slon je na trhu už od roku 1998 a knižky urobili radosť už 100 000 detí. Aké možnosti ponúka franšíza na Slovensku priblíži zakladateľ značky Marek Halfar.
Hovorili sme s Radoslavom Kuleszom o vzdelávacej franšíze Coding Giants, ktorá rozvíja programovacie zručnosti mladých ľudí.
Vzdelávacej franšíze Edukido sa darí rásť. Najrýchlejšie to ide na Balkáne, záujem má aj o rozvoj na Slovensku.
Williama, princa z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Páči sa mu jeho prístup, ktorý v deťoch vzbudzuje nadšenie pre techniku. Zaujme aj franšízantov na Slovensku?
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
V samostatnom franchisingu je niekoľko základných pojmov, ktoré by mal poznať každý, kto sa o tento spôsob podnikania aspoň trocha zaujíma.