Nový kabát pre autá
Predajca a dovozca polyuretanových ochranných vrstiev pre automobily, spoločnosť Line-X Protective Coatings, získala ďalších partnerov. Podarilo sa jej tiež konečne vstúpiť na trhy Česka, Ukrajiny, Nemecka a Slovenska. U nás sa partnerom stala firma Garage66, ktorá sídli v obci Ivanka pri Dunaji blízko hlavného mesta. Prípravy na vstup trvali viac ako pol roka.
Cieľom spoločnosti Line-X je prevádzkovať na slovenskom trhu ďalšie miesta, kde by ľudia mohli ošetriť svoje autá kvalitným voskom. „Sme radi za nášho prvého partnera v Bratislave, dúfame, že čoskoro začneme jednať s ďalšími subjektmi,“ dodáva obchodný manažér Line-X pre Európu Grzegorz Harsze a dopĺňa: „Budeme pokračovať v tvrdej práci na ďalšej expanzii v Európe.“
Okrem nových trhov sa darilo firme rozvíjať sa i na trhoch, kde už má svoje zastúpenie pomocou partnerských dílerov. V Európe firma Protective Coatings mala úspech v minulom roku najmä na poľskom trhu, kde sa jej podarilo získať 10 partnerov. Stále hľadá partnerov pre Rumunsko a Srbsko. Spoločnosť pôsobí už v 45 krajinách prostredníctvom viac ako 500 partnerov.
Prečítaj články
Dom farieb je franšízová sieť, ktorá za roky svojej existencie zažila už niekoľko stavebných boomov aj kríz. Ako sa u nás vyvíja trh s farbami, nátermi a lakmi ?
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Franšízová sieť Extéria Market sa stará o BOZP, požiarnu ochranu a ďalšie zákonné povinnosti klientov. Firmy, ktoré ich nemajú splnené, sú príležitosťou na rast na trhu.
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
Celosvetová franšíza The Alternative Board poskytuje manažérske a obchodné poradenstvo už vyše 30 rokov. Na Slovensku dopyt po ich službách rastie a preto hľadá nových franšízantov.
Najčítanejšie
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Matej Varga prevádzkoval v Bratislave štyri reštaurácie Subway. Zároveň má na starosti rozvoj značky na Slovensku aj v Chorvátsku. Ako sa podniká pod svetoznámou značkou?
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov. Ako vie zosúladiť pracovný a súkromný život?
Samostatné podnikanie v neznámych vodách sa mi oplatilo, tvrdí franšízant Marcel Šurka. Pod konceptom značky 1. Day dnes vedie prevádzku v Banskej Bystrici.
Populárne na fóre
TOP 10 svetových franšíz
7-eleven je obchod so zmiešaným tovarom? 7-eleven je mezinárodní řetězec maloobchodů se smíšeným zbožím.
10 krokov k založeniu firmy
Vyborna stranka, sice si neviem predstavit ako studujem obchodny zakonnik.Peniaze som si zarobil v zahranici, a nemam skolu,ktora by ma naucila orientovat sa v takych...