Vyberte si vašu budúcu firmu

Každá prezentácia franchisového konceptu obsahuje informácie o tom, čím sa firma zaoberá, či pôsobí v oblasti obchodu či služieb. Tiež v svojom profile odhaľuje akých franchisových partnerov hľadá alebo čo im v rámci spolupráce môže ponúknuť.
Piatok
27.12.2013
V katalógu franchis nájdete firmy, ktoré sa s vami chcú podeliť o svoje know-how.
 

Miest, kde môžete nájsť inšpiráciu na rozjazd vlastného biznisu, je veľa. Najviac ich možno objaviť na internete, kde existujú stránky zamerané práve na túto tému. Vo väčšine prípadov ide však iba o veľmi stručné informácie, ktoré vám len ťažko odhalia požiadavky, aké má firma na svojich franchisantov, o podmienkach pripojenia sa k sieti a následnej spolupráce. Medzi týmito stránkami, ktoré návštevníkom ponúkajú sady nápadov na vlastné podnikanie, môžete pre svoju firmu nájsť skutočný poklad – portál Franchising.sk, ktorý predkladá ucelenú ponuku franchisových konceptov na Slovensku.

Návštevníkov portálu láka najviac Katalóg franchis, v ktorom si môžu vyberať z viac ako sto podnikateľských konceptov. Počet značiek v katalógu sa každým dňom mení, pretože spoločnosti sa chcú v Katalógu franchis na portály Franchising.sk prezentovať. Prečo to robia? „Dôvodov je veľa. Predovšetkým, portál Franchising.sk je stránka venovaná špeciálne téme franchisového podnikania, kde nájdete odborné rady a informácie zo sveta franchisantov,“ hovorí Marek Halfar, konateľ spoločnosti PROFIT system, ktorá portál Franchising.sk prevádzkuje.

Ľahko a rýchlo

Katalóg franchis je jednoduchým nástrojom, ktorý vám uľahčí nájdenie toho najvýhodnejšieho podnikateľského zámeru pre vás. Ako budúci franchisant si môžete vybrať už konkrétnu spoločnosť či značku, ktorá franchisové licencie ponúka. Rovnako ich môžete porovnať s ďalšími franchisovými konceptmi pôsobiacimi v rovnakom odbore.

Každá prezentácia franchisového konceptu obsahuje informácie o tom, čím sa firma zaoberá, či pôsobí v oblasti obchodu či služieb. Tiež v svojom profile odhaľuje potenciálnym franchisantom karty, keď tu uvádza, akých franchisových partnerov hľadá alebo čo im v rámci spolupráce môže ponúknuť. Profily konceptov sú spojené s archívom článkov, ktoré boli o danej franchisovej siete na portály Franchising.sk publikované. I tak si môže záujemca rozšíriť vedomosti o vybranej značke, hlavne o jej histórii a rozvoji v minulosti.