Zmena u RE/MAX
V minulosti ovládali masterfranchisu realitnej spoločnosti tri majitelia. Vzhľadom k tomu, že jeden zo spolumajiteľov svoj podiel predal jednému z existujúcich partnerov, došlo teraz k úprave majetkových vzťahov v rámci firmy. Majiteľom 60% podielu sa vďaka transakcii stal David Krajný, prezident RE/MAX pre ČR a SR . Regionálnemu riaditeľovi RE/MAX CZ Richardovi Churému novo patrí 40% podiel."Úprava podielov je len účtovný operáciou, ktorá sa voči trhu ani klientom neprejaví . Všetky naše aktivity na Slovensku budú aj naďalej prebiehať pod rovnakým vedením," vysvetľuje David Krajný.
Na konci tretieho štvrťroku tvorilo sieť RE/MAX na Slovensku 40 kancelárií, v ktorých pôsobilo 253 maklérov . Do októbra tohto roku sa podarilo otvoriť sedem nových kancelárií a predať deväť nových franchis. V tomto trende chce vedenie RE/MAX SK pokračovať. "Rovnako ako v Českej republike sme jednotkou na trhu a náš trhový podiel tu stále rastie. Vďaka zoštíhlenie majetkovej štruktúry budeme mať možnosť efektívnejšie rozvíjať úspešnú stratégiu na slovenskom trhu," dodáva Richard Churý.
Na českom trhu pôsobí spoločnosť RE/MAX od roku 2005. Disponuje tu 117 otvorenými kanceláriami s takmer 1200 makléri.
Prečítaj články
O potenciáli realitnej siete Directreal na slovenskom trhu sme sa okrem iného rozprávali s jedným z jej majiteľov Mariánom Patákom.
Realitná sieť Directreal expandovala od roku 2007 nielen na Slovensku, ale aj za hranice.
Slovenská realitná sieť opäť rozširuje svoje pôsobenie. Aktuálne sa počet pobočiek Directreal vyšplhal na 33.
Realitná sieť RE/MAX vlani na Slovenskú otvorila 10 nových kancelárií. Má za sebou úspešný rok.
Medzinárodná realitná sieť CENTURY 21 plánuje na Slovensku expanziu. Za týmto účelom hľadá vhodných kandidátov, ktorí poznajú lokálny trh.
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.