22.10.2013

Kozmetika z Provensálska

Francúzska sieť kozmetiky L’Occitane pripravuje nový koncept. Aktuálne prevádzkuje 15 vlastných obchodov a 3 franchisy.

Luxusná francúzska kozmetika L’Occitane si dokázala medzi slovenskými i českými zákazníkmi vybudovať trvalé miesto. Na svoj rozvoj využila i formu franchisovej spolupráce, ale zatiaľ sú otvorené 2 franchisové obchody na Slovensku. Momentálne spoločnosť L’Occitane pripravuje nový koncept SPA by L’Occitane.

loccitane obchod Foto L'Occitane

Francúzska kozmetika L’Occitane pôsobí v ČR a SR od roku 2008 a prevádzkuje 15 obchodov, z toho 2 franchisové.

„Cestou nového konceptu SPA by L’Occitane sme sa rozhodli ísť z dôvodu postupnej naplnenosti kapacity trhu pre našu firmu. Nový koncept by sa mal otvoriť ako na Slovensku, tak v ČR,“ približuje plány manažérka značky Eva Vidová. Ohľadom franchisovej spolupráce zaznamenáva L’Occitane záujem, ale sústredí sa predovšetkým na vlastné predajne. Tých v súčasnosti prevádzku 12 v Česku a 3 na Slovensku. Aj keď spoločnosť predáva luxusné tovary, svoj rozvoj zameriava predovšetkým na obchodné centrá, kde je dostatočná fluktuácia ľudí a najjednoduchší prístup.

Konkurencia na trhu kozmetických firiem sa v poslednej dobe viac stupňuje. „Priama konkurencia, ktorá by bola paralelná s naším konceptom, na trhu nie je, avšak i napriek tomu musíme s konkurenciou bojovať. Veríme produktom z unikátnych ingrediencií a pravou francúzskou tradíciou,“ dodáva Eva Vidová s tým, že problémom je tiež malá kúpyschopnosť ľudí, a tak sa L’Occitane koncentruje predovšetkým vo veľkých mestách.

Zdieľaj článok

Komentáre na fórum

0
Kozmetika z Provensálska

K tomuto článku nie je zatiaľ komentár. Váš bude prvý.

Fórum 5 téma, 5 komentáre

chcete viac?

newsletter Franchising.sk

If you see this, leave this form field blank