Expanzia k susedom
Dámske fitnes centrum Hany Bany pokračuje v hľadaní výhradného zástupcu, tzv. master-franchisera, na slovenskom trhu. Firma Laut, ktorá Hany Bany zastupuje, už viedla jednania s viacerými záujemcami, tieto však stroskotali na vzájomných predstavách a požiadavkách. Kandidáti na master-franchisovú licenciu sa nestotožňovali s filozofiou dámskych fitnes štúdií Hany Bany. Na Slovensku tak v prevádzke zostáva vlastná pobočka Hany Bany v Bratislave.
Slovensko však nie je jedinou krajinou, kde by chcela franchisová sieť preraziť s ženskými fitnes centrami. "Už nejakú dobu premýšľame o rakúskom trhu. Máme už vytvorený biznis plán a čaká sa len na vhodného partnera, ktorý si zriadi master-franchisovú licenciu," hovorí konateľ spoločnosti Laut Jakub Šigut s tým, že aktuálne prebiehajú s kandidátmi jednania. Jakub Šigut verí, že rozvoj na rakúskom trhu by mohol nastať na prelome rokov 2013 a 2014. Na českom trhu plánuje Hany Bany tento rok otvoriť ďalšie štyri franchisové centrá.
Firme sa podarilo naviazať niekoľko kontraktov aj na veľtrhu Franchise Meeting Point, ktorý sa konal v marci v Brne. "Veľtrh bol pre našu firmu príjemný, avšak prínos pre nás zatiaľ nie je vôbec markantný. Viac budeme vedieť až v jesenných mesiacoch, pretože v tomto období sa do sektoru fitnes investuje najviac," približuje pozitíva Jakub Šigut s tým, že najlepším mesiacom pre otvorenie pobočky je október.
Prečítaj články
Značka Naturhouse u nás pôsobí už zhruba 15 rokov. Za tú dobu otvorila aj s pomocou franšízantov 35 výživových poradní. Kto sa môže stať majiteľom ďalších franšíz?
Franšízová sieť DepilConcept už má svojho master-franšízanta pre Slovensko. Okrem jednej pobočky, chce dalšie rozšíriť do miest s viac ako 30 tisíc obyvateľmi.
„Naše tržby vzrástli výrazne nad úroveň pred pandémiou, hovorí Alexandre Duque Lourenço, člen výkonnej rady franšízové sítě DepilConcept.
Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.
Značka Naturhouse ponúka franšízantom 2 typy pobočiek podľa lokalít, v ktorých pôsobí. Koľko je potrebné investovať do rozbehnutia podnikania?
Najčítanejšie
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Franšízová sieť Extéria Market sa stará o BOZP, požiarnu ochranu a ďalšie zákonné povinnosti klientov. Firmy, ktoré ich nemajú splnené, sú príležitosťou na rast na trhu.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.