Dobyť kraje
Fitnes centrá, ktoré sú priamo prispôsobené potrebám žien, sa rovnako ako vo svete stali u nás veľmi obľúbené. Dôkazom je i franšízová sieť Contours, ktorú prevádzkuje spoločnosť Alfréd. Na Slovensku plánuje obsadiť všetky krajské mestá. „Tento rok sme otvorili dva kluby, v Banskej Bystrici a Žiline. Naším cieľom je tu pokryť všetky krajské mestá,“ doplňuje Ondřej Velc, jednateľ firmy Alfréd.
Slovensko sa môže tešiť už z 6 centier Contours. Z toho 3 sú umiestnené v Bratislave. Viac sa rozvíjajú u susedou v Česku, kde spoločnosť Alfréd za cieľ dala obsadiť také mestá, v ktorých žije menej ako 30 tisíc obyvateľov. Ak však franšízu predá, záleží na nájme. „Preferujeme záujemcov, ktorí vlastnia nehnuteľnosť, v ktorej by bolo vhodné centrum Contours prevádzkovať. Ak taký nie sú, potom franšízovú licenciu dáme tým, ktorí získajú v dobrej lokalite nízky nájom,“ dodáva Ondřej Velc, jednateľ firmy Alféd.
Mestá nad 30 tisíc obyvateľov majú takmer všetky 1 fitnes Contours, nie však všetky. Jedno miesto ostáva ešte v Brne a fitnes centrá Contours ešte chýbajú v Mladej Boleslavi, Třinci, Děčíně, Teplicích, Jablonici nad Nisou, Třebíči a Táboře. V poslednej dobe sa fitnes štúdiá Contours objavili v Kroměříži a Jirkově, kde žije menej ako 30 tisíc obyvateľov.
Koncept expres kruhového cvičenia pre ženy Contours vznikol v USA pred 13 rokmi. Cvičenie trvá len 30 minúť a kombinuje posilňovanie s aeróbnym cvičením. Pobočku je možné viesť priamo alebo prostredníctvom personálu ako investičnú príležitosť. Značka aktuálne pôsobí v 30 krajinách sveta, kde funguje viac ako 800 fitnes centier.
Prečítaj články
Značka Naturhouse u nás pôsobí už zhruba 15 rokov. Za tú dobu otvorila aj s pomocou franšízantov 35 výživových poradní. Kto sa môže stať majiteľom ďalších franšíz?
Franšízová sieť DepilConcept už má svojho master-franšízanta pre Slovensko. Okrem jednej pobočky, chce dalšie rozšíriť do miest s viac ako 30 tisíc obyvateľmi.
„Naše tržby vzrástli výrazne nad úroveň pred pandémiou, hovorí Alexandre Duque Lourenço, člen výkonnej rady franšízové sítě DepilConcept.
Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.
Značka Naturhouse ponúka franšízantom 2 typy pobočiek podľa lokalít, v ktorých pôsobí. Koľko je potrebné investovať do rozbehnutia podnikania?
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.