Jedinečná šanca na biznis

Cena licencie pre Slovensko činí 400 tisíc eur, približné náklady na zriadenie jednej prevádzkarne sú 150 tisíc eur.
Streda
09.10.2013
Na trh sa rúti nový fastfood Broaster Chicken. Hľadá výhradného zástupcu na Slovensku.
 

Americký fastfoodový reťazec Broaster Chicken, ktorý je známy vďaka špecialitám z kuracieho mäsa, sa rozhodol vtrhnúť na slovenský trh. Hľadá master-franchisanta, ktorý by tu značku rozšíril. Broaster Chicken verí, že na trhu fastfoodových reťazcov je malá konkurencia a stále je tu miesto pre ďalšieho hráča.

„Úlohou výhradného zástupcu, tzv. master-franchisanta, bude vybudovať sieť reštaurácií pod značkou Broaster Chicken v rámci Slovenska. K tomu získa kompletnú podporu zo strany poskytovateľa licencie,“ vysvetľuje náležitosti spolupráce Atilla Sadik, majiteľ spoločnosti Etna Distribution, ktorá zastupuje franchisový koncept Broaster Chicken v štátoch strednej a východnej Európy. Koncept Broaster Chicken je vhodný do malých stánkov typu Express i do väčších reštaurácií. Odporúčané mesto pre franchisovú pobočku je s minimálnym počtom obyvateľov 50 tisíc.

Broaster Chicken pochádza zo Spojených štátov amerických, kde funguje viac ako 10 tisíc reštaurácií. V roku 2011 spoločnosť zahájila expanziu do Európy, keď otvorila prvú pobočku v Poľsku. Na danom trhu má v súčasnej dobe 6 prevádzkarní. A slovenský trh má podľa firmy potenciál.

Cena licencie pre Slovensko činí 400 tisíc eur, približné náklady na zriadenie jednej prevádzkarne sú 150 tisíc eur. Investície pre pobočku typu Express je 200 tisíc dolárov. Atilla Sadik doplňuje, že i napriek vysokým vstupným investíciám je vybudovanie prevádzkarní Broaster Chicken štyrikrát lacnejšie než u konkurencii.