Slovensko
Expanzia doma aj za hranicami
Franšízanti Extéria sa nemusia obávať nedostatku práce, majú ju vďaka legislatívnym pravidlám. Na akých klientov sa zameriavajú?
Gastro koncept, ktorý dominuje Bratislave
Obohatiť gastronomický trh plánuje svojou ponukou bowl koncept Kaliforňan, bistro, ktoré zmenilo pojem ‘slovenský fast-food‘. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Prečo platiť za franšízu?
Veľa podnikateľov možno napadne, prečo si kupovať franšízové licencie, keď môžu rozbehnúť svoje vlastné podnikanie. Tu sú 3 dôvody.
Guličková zmrzlina ako podnikanie
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
30 pobočiek do konca roka
Prvá Simplea Point zahájila prevádzku v marci v Liptovskom Mikuláši. Po severe a juhu Slovenska sa na konci júna prvej pobočky dočkala aj Bratislava.
Franšíza „na skúšku“
Vedenie siete Extra Služby mierne upravilo nastavenie celého franšízového konceptu. Za posledný rok počet franšízantov a partnerov výrazne narástol.
Biznis s franšízou zameranou na zisk
Slovensko a Česko predstavujú pre franšízora Expense Reduction Analysts veľký potenciál. Na správu a rozvoj oboch sietí franšízantov hľadá Country Managera.
Franšíza nielen pre stavebníkov
Franšízantmi Maxeco sa stávajú podnikatelia hľadajúci nové príležitosti aj spokojní zákazníci. Čo všetko ovplyvňuje ich podnikanie?
Podnikanie bez investície
Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Franšíza v krabičke
Spoločnosť iCatering rozbieha franšízový koncept iBoxík. Franšízantom sľubuje návratnosť investície do dvoch rokov. Kto sa môže uchádzať o licenciu?
Magická stovka na dohľad
Značka obchodov s alkoholickými nápojmi 1.Day má na trhu 88 pobočiek. Všetky prevádzkujú externí partneri, tri z nich sú 100% franšízové.
Stvorení pre franšízing
V momente, keď franšízor hľadá ideálneho uchádzača o licenciu, zameriava sa u kandidáta na konkrétny profil. Rozhoduje sa podľa ich vlastností a schopností.
Otevíráme obchod s obuví
Franšízantova znalost lokality, ve které působí, je přínosem pro celou franšízovou síť. Právě tak to vidí vedení poskytovatel licence Ekotopánky.
Franšíza v spodnej bielizni
Značka Esotiq&Henderson sa snaží o vstup na slovenský trh. Je novinkou v Katalógu franšíz.
S jazykmi za hranice
Franšízovej sieti jazykových škol Zaraz sa darilo rásť aj počas pandémie, počas ktorej našla 2 franšízantov. Aktuáne sa zaškoľujú. Ich pobočky sa pripoja k 27 existujúcim.
Otvárame mexickú fast food reštauráciu
Manažérske schopnosti, finančná stabilita, vášeň pre jedlo a prezákaznícky servis. To je to, čo vo svojich franšízantoch hľadá koncept Burrito Loco.
Viac ako 20 rokov skúseností s franšízou
Značka Lomax chce ďalej rásť prostredníctvom franšíz. Franšízantov láka na skúsenosti a širokú ponuku produktov. Koľko treba do nej investovať?
Lesk a „bieda“ franšízingu
Zakúpením licencie známej značky si podnikateľ zjednodušuje vstup do podnikania výmenou za časť svojej nezávislosti. Franšízing so sebou nesie výhody aj nevýhody. Prvé ale prevažujú.
McDonald´s rozšiřuje zastúpenie
Reštaurácie McDonald´s na Slovensku v minulom roku obslúžili viac ako 12,5 milióna zákazníkov. Svoj podiel na tom mali aj nové franšízové pobočky.
Kaviarne pripravené na rast
Franšízanti CoffeeshopCompany si môžu vybrať, ako veľkú kaviareň chcú prevádzkovať. Koľko potom do nej musia investovať?