aktuality
Zisk vďaka vzdelávaniu a inováciám
Školy Maple Bear vznikajú vďaka franšíze po celom svete a využívajú dobré meno kanadského vzdelávacieho modelu. Na Slovensku mieria do najväčších miest.
Otvárame obchod s oblečením pre deti
Rodičia malých detí sú veľmi lojálni zákazníci. Ak nájdu značku oblečenia, ktorá im vyhovuje, sú jej verní. Vsádza na to aj franšíza Coccodrillo.
Môjobchod odteraz aj na čerpacej stanici
Franšízový reťazec Môjobchod v spolupráci s čerpacou stanicou Ava Jett vítajú nový koncept predajní.
Záujem o franšízy UGO stúpa
Franšízový koncept UGO Freshbar a Salaterie prežíva pozitívne obdobie. Na Slovensku sa chce stať dominantným hráčom.
Franšíza podľa umelej inteligencie
Čo vie umelá inteligencia o franchisingu? Dáva nám tie správne informácie? A vôbec, pozná nás? To všetko nás zaujímalo a tak sme ju „vypočuli“.
Od franšízantov očakávame 100% nasadenie
„V najbližších dvoch rokoch chystáme otvoriť až 10 franšízových pobočiek Extéria Market. Na rade je aj vstup na nový trh,“ prezrádza zakladateľ siete Miloslav Ramach.
Bagetový biznis s franšízou
Na domácom českom trhu je Bageterie Boulevard lídrom v odbore. Svoju sieť chce vďaka franšízam posilniť aj na Slovensku.
Rozbiehame catering s franšízou
Laici aj podnikatelia so skúsenosťami z oblasti gastronómie. Tí všetci sa môžu stať franšízantmi značky iBoxík. Aká investícia na nich čaká?
Zarábame na štíhlej línii
Značka Naturhouse u nás pôsobí už zhruba 15 rokov. Za tú dobu otvorila aj s pomocou franšízantov 35 výživových poradní. Kto sa môže stať majiteľom ďalších franšíz?
Návrat investície do pol roka
„Zaškolenie a odovzdanie know-how zo strany Lomaxu zaberie iba pár týždňov. Franšízant môže začať čoskoro zarábať,“ hovorí Miloslav Kopeček, obchodný riaditeľ B2B siete Lomax.
Podnikanie v telekomunikáciách
Dlhoročné skúsenosti z pôsobenia na slovenskom telekomunikačnom trhu – nielen to ponúka Telekom záujemcom o prevádzkovanie partnerskej pobočky.
Franšízing – istota úspechu?
Veľa podnikateľov, ktorí uvažujú o vlastnom podnikaní s franšízou, očakáva, že dostanú recept na stopercentný úspech. Je to reálne tak?
Simplea s novým riaditeľom
Vedenie finančne-poradenskej spoločnosti Simplea má teraz na starosti Tibor Baťánek. Jednou z jeho úlohou je naďalej rozširovať franšízovú sieť Simplea Point.
Franšíza Solodoor má ambície rásť
Výrobca interiérových dverí a zárubní dosiahol v roku 2022 tržby viac ako 16 tisíc eur. Podieľali sa na tom aj franšízy na Slovensku.
Zo športového kouča biznis kouč
Pred vstupom do franšízy TAB mal Jaroslav Krkoška štvrť storočia svoju vlastnú firmu, ktorá pôsobila v oblasti interiérov. Teraz pomáha podnikateľom rasť.
CodersLab našiel partnera na Slovensku aj v Česku
Vzdelávacia franšíza vstupom do týchto dvoch krajín posilňuje svoju pozíciu na európskom trhu. Nový partner môže napomôcť riešeniu nedostatku IT špecialistov.
Zisk vďaka úsporám z energií
Ako ušetriť za teplo, otázka, ktorá najmä tohtoročnú zimu trápila veľa ľudí nielen na Slovensku. Bola to však aj šanca na úspech franšízantov konceptu Maxeco.
Nový obchodný model pre nové časy
„Vzdelávacie workshopy sú naším najžiadanejším produktom. Preto sa na ne zameriavame v novom obchodnom modeli pre franšízantov," hovorí Kamila Holody z Edukida.
Vyššie investície, nižšie riziko?
Podľa amerických štatistík môže byť franšízová sieť s vyššími investičnými potrebami dlhodobo úspešnejšia.
Biznis s hladkou kožou
Franšízová sieť DepilConcept už má svojho master-franšízanta pre Slovensko. Okrem jednej pobočky, chce dalšie rozšíriť do miest s viac ako 30 tisíc obyvateľmi.