aktuality

vzdelávanie | 15.05.2020

Podnikanie so začiatkom v recesii

Obdobie karantény počas pandémie môže byť vhodný čas na plánovanie investície, ktoré sa oplatí hneď po tom, ako sa svet vráti do normálu. Úroda môže byť následne veľmi bohatá.

rozhovor týždňa | 11.05.2020

Franšíza, riešenie po kríze (na krízu)

„Kríza nepochová franšízu. Až pandémia skončí, franšízori môžu mať zlaté časy,“ hovorí Lenka Nováková, konzultantka PROFIT system franchise services.

zahraničie | 11.05.2020

Parížske Franchise Expo bude na jeseň

Aj Vy ste sa chystali na marcový franšízový veľtrh v Paríži? Máme pre Vás dobrú správu, poznáme nový termín.

gastronómia | 05.05.2020

Subway finančne uľaví franšízantom

Dlhotrvajúce zníženie tržieb môže byť pre viacero franšízantov likvidačné. Subway im preto znižuje poplatky. Po odvolaní opatrení sa chce vrátiť v plnej sile.

gastronómia | 01.05.2020

Americký sen sa stal na Slovensku skutočnosťou

Matej Varga prevádzkoval v Bratislave štyri reštaurácie Subway. Zároveň má na starosti rozvoj značky na Slovensku aj v Chorvátsku. Ako sa podniká pod svetoznámou značkou?

produkty pre detí | 30.04.2020

Podnikanie zamerané na deti

Zapojení do chodu predajní, takí sú franšízanti siete Coccodrillo. Investorov medzi nimi nenájdete. Ako sa im teraz darí?

gastronómia | 27.04.2020

Sladké na krízu

Zo dňa na deň zostali kvôli nariadeniam vlády všetky pobočky siete La Donuteria zatvorené. Dnes franšízy aj vďaka vernosti zákazníkov čiastočne fungujú.

rozhovor týždňa | 27.04.2020

Podoba franšízových zmlúv sa zmení

„Podnikatelia, korí sú držiteľmi franšízových licencií, môžu dnes ťažiť z toho, že sú súčasťou väčších sietí," hovorí právnik Ivan Rámeš, partner AK Havel&Partners.

Slovensko | 20.04.2020

Súčasná situácia ako priestor pre inovácie

Nariadenia vlády budú ešte nejakú chvíľu ovplyvňovať podnikanie na Slovensku. Franšízy hľadajú nové cesty k zákazníkom. Môžu sa im hodiť aj v budúcnosti?

bývanie a stavba | 15.04.2020

Nové franšízy

Ďalšie rozširovanie siete a dobudovanie novej výrobnej haly. Také sú tohtoročné plány spoločnosti Lomax. Ako sa vysporiadala so súčasnou situáciou?

potraviny a zdravie | 13.04.2020

Vďaka rozvozu nachádzame nových zákazníkov

"Zastúpenie by sme chceli mať v každom krajskom meste. Vzniknúť by však mohli aj pobočky v tých menších, "hovorí Robert Šefraný, majiteľ franšízy DietaFit - krabičková diéta.

obchodné a poradenské služby | 06.04.2020

Podpora pre podnikateľov v sieti

Franšízy TAB Board cielia svojimi službami na podnikateľov, pomáhajú im v rozvoji. Za firmami mieria aj služby Extéria Marketu. Ako ich prácu ovplyvňuje súčasná situácia?

rozhovor týždňa | 30.03.2020

Franšízanti musia vedieť, že v tom nie sú sami

Ako pandémia vírusu SARS-CoV-2 ovplyvní podnikanie franšízantov a na čo by mali franšízanti myslieť? Spýtali sme sa Marka Halfara, riaditeľa poradenskej spoločnosti PROFIT system.

Slovensko | 27.03.2020

Najčastejšie omyly franšízantov

Franšízanti podpisujú franšízové zmluvy s vidinou úspešnej budúcnosti. Na čo si však dať pozor, pred tým ako sa upíšete franšízorovi?

Slovensko | 23.03.2020

Podnikanie ohrozené karanténou?

Karanténa môže byť pre niektoré franšízové koncepty problémom, ale aj príležitosťou posunúť sa dopredu.

zahraničie | 17.03.2020

Koronavírus ruší franšízové veľtrhy

Kvôli šíriacej sa epidémii ochorenia COVID-19 sa presúvajú termíny organizovania veľtrhu v Paríži aj Katoviciach.

zahraničie | 13.03.2020

Prianie aj potreba v jednom

Časopis Entrepreneur zostavil 500 najúspešnejších amerických franšíz. Analýza ukazuje, že podnikanie spojené s jedlom je aj naďalej medzi najžiadanejšími franšízami.

potraviny a zdravie | 04.03.2020

Franšízou si realizujú svoj sen

Samostatné podnikanie v neznámych vodách sa mi oplatilo, tvrdí franšízant Marcel Šurka. Pod konceptom značky 1. Day dnes vedie prevádzku v Banskej Bystrici.

zdravie, krása a šport | 02.03.2020

Rozvoj s jasným cieľom

Doma v Portugalsku a tiež v Poľsku je franšíza DepilConcept lídrom trhu. Svojimi kozmetickými štúdiami chce pokryť aj Slovensko, hovorí majiteľ značky Alessandro Lorenso.

správy z trhu | 28.02.2020

Adidas bojuje za svoje tri pruhy

Športová značka si striktne dáva pozor na duševné vlastníctvo, ktoré si zákazníci spájajú práve s touto módnou značkou. Sú úspešní?

  prvý
  predtým
13
14
16
17
ďalšie  
posledný