Ako nájsť franšízantov
1. Výstavy a veľtrhy
Prostredníctvom účasti na veľtrhoch a výstavách daných odborov franšízori môžu komplexne prezentovať vlastnú ponuku potenciálnym franšízantom. Možnosť priameho kontaktu, zoznámenie sa s očakávaniami potenciálnych franšízantov, predstavuje dôležitú informáciu pre každé franšízora.
2. Reklama v médiách
Dostupnou a najčastejšie používanou formou odovzdávania informácií o franšízovom systéme sú médiá. Používané formy:
- a. medializácia siete formou propagácie produktov (televízia, rozhlas, tlač, internet)
- b. inzerát, ktorý hľadá franšízantov (tlač, internet)
- c. firemné prezentácie (odborná tlač, internet)
Reklamné médiá:
- a. Televízia – používa sa na korporátnu a produktovú reklamu; pomerne nákladné médium
- b. Rozhlas – médium podporujúce produktové kampane v televízii nebo v tlači
- c. Tlač – denníky a odborné časopisy; používa sa pri vyhľadávaní franšízantov, na firemné prezentácie a produktové reklamy
- d. Internet – nové a rýchlo sa rozvíjajúce reklamné médium; používa sa pri vyhľadávaní franšízantov (identifikácie firiem), na firemné prezentácie a produktové reklamy; jeho výhodou sú konkurenčné náklady na reklamu, ktorá osloví presne stanovenú cieľovú skupinu.
3. Reklama vo vlastných predajniach
Často používanou metódou náboru franšízantov sú inzeráty a informácie hľadajúce franšízantov, ktoré sú umiestňované v predajniach franšízora. Ide o veľmi účinnú metódu vyhľadávania franšízantov vzhľadom na možnosti bezprostredného preniknutia k záujemcom. Okrem toho potenciálny franšízant môže hneď vidieť ako vyzerá a funguje predajňa franšízovej siete, ku ktorej by sa chcel pripojiť.
Prečítaj články
Informácií nie je nikdy dosť. Mystery Shopping umožňuje franšízorom efektívny monitoring fungovania franšízových jednotiek a pomáha udržať zákaznícky servis aj kvalitu.
„Solídny finančný model poskytuje franšízorom istotu, že ich ponuka bude predaná,“ hovorí Karol Kaczmarek, franšízový analytik pre región CEE skupiny PROFIT system franchise services.
Každý franšízový koncept má vlastný spôsob expanzie do zahraničia. Je možné stanoviť 5 najčastejších postupov. Ktorý je pre vás ten pravý?
Školenie je jednou z najdôležitejších súčastí franšízového balíčku. Noví franšízanti by sa vďaka nemu mali naučiť, ako úspešne podnikať pod zavedenou značkou.
Franchising sa stáva stále populárnejšou formou rozvoja podnikania.
Najčítanejšie
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Franšízová sieť Extéria Market sa stará o BOZP, požiarnu ochranu a ďalšie zákonné povinnosti klientov. Firmy, ktoré ich nemajú splnené, sú príležitosťou na rast na trhu.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Populárne na fóre
TOP 10 svetových franšíz
7-eleven je obchod so zmiešaným tovarom? 7-eleven je mezinárodní řetězec maloobchodů se smíšeným zbožím.
10 krokov k založeniu firmy
Vyborna stranka, sice si neviem predstavit ako studujem obchodny zakonnik.Peniaze som si zarobil v zahranici, a nemam skolu,ktora by ma naucila orientovat sa v takych...